Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh! Måste testas
Oj det var lika kul var gång man kom in och det var prov! (om det var matte, fysik, kemi, religion eller geografi) gjorde proven så snabbt ibland att jag blev anklagad för fusk! . hälften av svaren stod oftast i provet i alla fall! så varför fuska.Hade ett prov idag, märkte det när jag gick in i klassrummet
Men tror att det gick hyfsat bra trots att jag bara varit med på en kort genomgång om att vi börjar med det här ämnet nu, typ (var inte så mycket om det).
Har regnat i stort sett hela dagen, inklusive på kvällspromenaden med hundarna. Var tre hundar som knappt brydde sig och fyra som var mycket missnöjda. Blev en snabb promenad
Känner igen. Har tagit ledigt nästa vecka för att göra ett ryck där min bror bodde.På väg för ännu en dag av röjande i pappas fd hus. Mitt alldeles egna evighetsprojekt.
Här är det frivilligt på både vc och sjukhuset.Stör mig lite på kvinnan som jobbar i receptionen på vårdcentralen. Hon ropar ut att alla ska ha munskydd. Samtidigt har hon sitt hängande under hakan
Har lust att fråga om det är ok om jag har mitt på huvudet