Smörjt träna idag, det behövdes. Rätt mysigt ändå när det ösregnar utanför och hästen står bredvid och andas i mitt hår. ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som om det inte var nog att min partner gett mig en kurs i linnesömnad, när jag kommer hem till honom så väntade ett till paket med en MacBook så att jag kan plugga programmering i höst.
mvh ska gråta i ett hörn för att jag förtjänar inte en såhär fin människa.
Hoppas du får bra hjälp och att det inte är något allvarligt.
Men oj! Hoppas de kan hjälpa dig fort nu din istadiga norrlänning!Hjärtat/ekg såg inte helt bra ut, förhöjd temp samt andfåddhet. Kommer röntga nu för att utesluta propp nånstans vad jag förstår. Sökte egentligen för ngt slags reumatiska besvär/ledvärk/smärta men men
Hjärtat/ekg såg inte helt bra ut, förhöjd temp samt andfåddhet. Kommer röntga nu för att utesluta propp nånstans vad jag förstår. Sökte egentligen för ngt slags reumatiska besvär/ledvärk/smärta men men
De är så proffsiga fick eget rum direkt osv.
Fick lite skäll av en bister överläkare att jag ignorerat symtom.
Festlig fredag!
Visa bifogad fil 77583
Ungefär lika mycket som om du räcker ut tungan en solig dag.Mild herrgård? Smakar den något alls?
Mat misstänker jag att de inte tillåter men frågar man snällt brukar de ha laddare att låna ut.Fler blodprover tagna. Nu ska de skiktröntga tydligen. Bra valuta för skattepengarna. Hade varit gött med lite mat (inte ätit ngt idag) samt en mobilladdare dock
Mat misstänker jag att de inte tillåter men frågar man snällt brukar de ha laddare att låna ut.
Fler blodprover tagna. Nu ska de skiktröntga tydligen. Bra valuta för skattepengarna. Hade varit gött med lite mat (inte ätit ngt idag) samt en mobilladdare dock