Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har en bra fredag! Just varit hos frisören för första gången på 11(!) månader. Brukar gå oftare än så, men glömde nog bort det i våras :laugh: dessutom behövde jag bara betala halva priset för att jag känner min frisör. sen hittade jag ett par byxor jag tänkte köpa i onsdags, men som jag inte hann prova. Idag var de nedsatta med 200 kr :up: ikväll blir det en middagspåse med havsabborre och skaldjursrisotto med bubbel till.
 
1633081656163.webp

Men alltså, huuur gulliga?

MVH
Nu ger jag upp på det här mörka, dystra regniga, köper juldekorationer för halva lönen, åker hem och tänder ljus och lägger mig i soffan under en filt tills mars någon gång :arghh:
 
Ätit sen frukost och ångrar mitt köp av MILD herrgård. Kommer mig inte riktigt för pluggandet.
För mycket annat störigt krafs i huvudet.

Fått reda på startlista imorgon, störigt nog går jag ut som tvåa på hästen jag ska rida.
Så hoppas han uppför sig med första ryttaren, och inte kommer därifrån och tror att han kan bete sig hur som helst :p

Extra lektion på honom kl16 idag, får se det som min framridning :nailbiting:
 
Ätit sen frukost och ångrar mitt köp av MILD herrgård. Kommer mig inte riktigt för pluggandet.
För mycket annat störigt krafs i huvudet.

Fått reda på startlista imorgon, störigt nog går jag ut som tvåa på hästen jag ska rida.
Så hoppas han uppför sig med första ryttaren, och inte kommer därifrån och tror att han kan bete sig hur som helst :p

Extra lektion på honom kl16 idag, får se det som min framridning :nailbiting:
Mild herrgård? Smakar den något alls?
 
Som om det inte var nog att min partner gett mig en kurs i linnesömnad, när jag kommer hem till honom så väntade ett till paket med en MacBook så att jag kan plugga programmering i höst.

mvh ska gråta i ett hörn för att jag förtjänar inte en såhär fin människa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
5
· Visningar
352
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 331
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp