Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill också ha dem men de har ju inte börjat säljas änVisa bifogad fil 77580
Men alltså, huuur gulliga?
MVH
Nu ger jag upp på det här mörka, dystra regniga, köper juldekorationer för halva lönen, åker hem och tänder ljus och lägger mig i soffan under en filt tills mars någon gång
Mild herrgård? Smakar den något alls?Ätit sen frukost och ångrar mitt köp av MILD herrgård. Kommer mig inte riktigt för pluggandet.
För mycket annat störigt krafs i huvudet.
Fått reda på startlista imorgon, störigt nog går jag ut som tvåa på hästen jag ska rida.
Så hoppas han uppför sig med första ryttaren, och inte kommer därifrån och tror att han kan bete sig hur som helst
Extra lektion på honom kl16 idag, får se det som min framridning
Gört . Jag har redan laddat upp hehe! Det ger en härlig helgkänsla det där att köpa helggodiset på fredagen .Ska snart packa ihop och åka hemåt så jag hinner till utbildningen Tänkte hinna med att köpa lite godis innan också
Inte ens liteMild herrgård? Smakar den något alls?
Oj!Jahapp besöket på vc blev resa till akuten/sjukan. Läkaren bara: “du är inte den som klagar i första taget va”?
Oj!
Vad har hänt? ☹
Åh nej! Finaste du! Var rädd om dig.Jahapp besöket på vc blev resa till akuten/sjukan. Läkaren bara: “du är inte den som klagar i första taget va”?
Hoppas du får bra hjälp och att det inte är något allvarligt.Hjärtat/ekg såg inte helt bra ut, förhöjd temp samt andfåddhet. Kommer röntga nu för att utesluta propp nånstans vad jag förstår. Sökte egentligen för ngt slags reumatiska besvär men men