Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ååååå älskar pumpasoppaKokar pumpasoppa.
Få se vad jag tycker om det.
Nu har ja smakat på min. Betyg: njae. Kommer nog inte att upprepas. Spicade upp den lite men det är mest jolmig välling över det hela .Ååååå älskar pumpasoppa
Måste göra snart
Sådär gör Lillkatten också när hon tycker jag slänger prasselbollen för kort bit
Självklart, du kan ju inte ha något viktigare för dig än att ägna dig åt honom, inte ens andra hundenTate tycker att det ar dags att jag leker med honom. Det tycker han alltid att det ar. Om jag inte leker med honom sa ordnar han med det sjalv ... Det har ar ocksa ett satt dar matte leker med just honom. Bara.
Ska de kolla ditt blod så testar de sannolikt ändå inte promillehaltenSka till reumatolog imorgon för att utröna varför min kropp är typ spillror. Hursom kläckte min läkar-polare att de lär ta blodprov. Jag ”helvete borde inte druckit vin till middagen idag”. Hen ba ”Törnis hjälper nog inte så mkt om du hoppat över det just idag ändå”. Puh
Jag har inte mycket till val, får hålla mig på min kant bara. Jag är testad idag och testar igen imorgon bitti.Ska du gå till jobbet sjuk?!
Jag sitter typ i samma sits. Jag är både för lat och trött för några större mankemang idag. Och kan liksom inte bestämma mig för vad jag vill äta. Så jag har suttit här en halvtimme utan att ha kommit ur filten i soffan. Det mesta är dessutom i kyl och frys i lillhuset. Jag har kjol och top och fryser..
Dagens i-lands för latmasken..
Hade ett prov idag, märkte det när jag gick in i klassrummet
Men tror att det gick hyfsat bra trots att jag bara varit med på en kort genomgång om att vi börjar med det här ämnet nu, typ (var inte så mycket om det).
Har regnat i stort sett hela dagen, inklusive på kvällspromenaden med hundarna. Var tre hundar som knappt brydde sig och fyra som var mycket missnöjda. Blev en snabb promenad