Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Torkar rönnbär i ugnen så nu luktar hela lägenheten lite surt och rönnbären tappar sin färg.. Men fortsätter tills de är torra och ser hur de blir, än så länge kan jag plocka nya i mängder. 🙂
Vad ska du göra? 😃
Såhär blev vårt pyssel igår 😅
8EBA2EB7-B528-4865-B55A-1A523CBFC615.webp
 
Mitt jobb försöker få mig att inte hjälpa våra kunder över telefon utan att hänvisa alla till en supportmail om de ringer. Om de inte vill att jag ska vara serviceminded när någon ringer mig så får de sparka mig. De anställde mig för att förstärka sälj- och marknadsarbetet i vår organisation och det tänker jag göra tills de kastar ut mig. Om de vill begå kundrelationssjälvmord genom att inte lyfta luren när folk ringer så tänker åtminstone inte jag bidra till det.
Ja för att sitta och författa mail till en support är ju precis vad man vill göra när man ringt upp någon i hopp om snabb hjälp 🤦‍♀️
 
Har en dipp.
Tänker att det kanske var idiotiskt att bara dra igång och måla helt hysteriskt utan ngn som helst koll.
Och nu när det går åt helvetet, vad tänker jag då?
”nej men kanske ska börja spela fiol istället, hur svårt kan det vara”?

Dvs allt upprepar sig 😂😂😂😂
 
Var på promenad dit jag vill flytta om några år och fastnade för ett urgulligt parhus och sa till mannen då, lite i affekt, att jag skulle kunna hugga av min vänstra hand för denna lilla sockertopp. NU EN MÅNAD SENARE ÄR DET TILL SALU? LÄGG AV! Och vi ska inte ens flytta än :arghh::arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
5
· Visningar
354
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 331
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp