Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han måste ha varit one of a kind. Har fått för mig att flattar är, om möjligt, ännu flamstramsigare än labradorer.
Det är på i bakgrunden här också. Jag hade blivit TOKIG på den båten.... Trångt och litet, och så ska man samsas med en massa okända människor..... Plus att jag har lätt för att bli sjösjuk, så jag hade existerat hela resan med en förfärlig ångest över att det skulle bli storm/att vågorna skulle bli högre, osv.... Men det är lite smått underhållande att se andra människor utsättas för det....Kollar Över Atlanten.
Jag tycker det verkar coolt. Men skulle garanterat bli landsjuk sen.Det är på i bakgrunden här också. Jag hade blivit TOKIG på den båten.... Trångt och litet, och så ska man samsas med en massa okända människor..... Plus att jag har lätt för att bli sjösjuk, så jag hade existerat hela resan med en förfärlig ångest över att det skulle bli storm/att vågorna skulle bli högre, osv.... Men det är lite smått underhållande att se andra människor utsättas för det....
Jag har wachtel, de springer även in i hus, bilar och träd Självbevarelsedriften är extremt låg, vadå inte hoppa rakt ut från den två meter höga stenen?Låter som att hans skönhet balanserade upp punchigheten lite.
Mina murbräckor har lärt sig den hårda vägen att inte springa på folk. Kan de låta bli att springa in i hus, träd, osv, vilket de tack och lov kan, varför då springa på folk?
Min brukar anse att jag har sysslat med "outdoor biking" när jag i själva verket har klippt gräs..... Jag äger i nuläget inte ens en vettig cykelVisa bifogad fil 77250
Mm okej, tack fitbit, men nu är jag på väg hem från stallet. Och ska duscha, fixa middag (och Häagen-Dazs) och se på tv. Så shush you!
Outdoor mowing kanske kommer till nästa versionMin brukar anse att jag har sysslat med "outdoor biking" när jag i själva verket har klippt gräs..... Jag äger i nuläget inte ens en vettig cykel
Kailzie brukade också vara lite sådan. Hon kunde komma och hämta en med den största entusiasmen: "Matte, matte, matte, jag behöver kissa, kissa, kissa NUUUU!"Bruce gör likadant. Han ser ut genom porten när vi kommer ner med hissen och då stannar han utanför hissen och sätter sig ner med ett litet gny. Får man med honom försöker han stryka sig längst väggen ut genom dörröppningen och kissa på dörrposten, vilket han inte får, så då får man lyfta och bära honom bort till parken medan han piper Så då kan man släppa ner honom på den blöta gräsmattan, han kissar som han landar och sen vänder sig om och klättrar upp på benen på en igen.
Det är faktiskt aldrig för sent för lite soppa! Oj så gott det lät.Förrätt bestående av glass intagen.
Det är inte försent för tomatsoppa och baguette va? Nä? Bra!
Bästa comfort foodenDet är faktiskt aldrig för sent för lite soppa! Oj så gott det lät.