Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänk vad mycket enklare livet skulle bli om man faktiskt fick slå någon i huvudet med någon :p
Var på god väg i går att slänga en kartong i huvudet på kollegan :D
Och förresten även i måndags ;)

Mitt liv hade blivit mycket roligare iallafall :D

För typ 10 min sedan kom de fram till hur de skulle lösa ordern och gissa vad. Det blir som jag sa från första början :rofl:

Nu har hela systemet kraschat pga av elavbrott på huvudkontoret. Osäkert när det kommer igång igen
 
Nu ska jag gå och prata med en intagen. Han har skrivit en hemställan att han vill prata med klienthandläggare men inte uppgett något ärende. (Egentligen har jag lust att svara "Uppge ärende" på hemställan men eftersom det är någon annan som ska vara klienthandläggare imorgon så ska jag vara snäll. Mot klienthandläggaren alltså :p )
 
Veterinärbesöket klart! Hjärtat lät bra, tänderna var bra men vi kan skrapa dem på tandsten nu innan det börjar påverka tandköttet. Knölen ska vi ta prov på, men den sitter i underhuden så lite svåråtkomlig. Så vi bestämde att de får ta provet när han ändå är sövd för tänderna sedan så får de ett bättre prov och han slipper det obehaget.

Sen tog vi blodprov. Hon sa att det är viktigt att han är stilla nu så kärlet inte brister. Jag tänkte att herregud, tror hon min pinscher kommer att vara stilla när hon sticker honom i benet? 🙈 Det var han såklart inte och kärlet brast, men efter ett ryck blev han helt stilla nålen kunde hållas kvar. Hon kunde fylla rören och det kom lika mycket utanför. Men det gick bra! Nöjd veterinär, helt okej nöjd hund.

”En väldigt snäll pinscher” fick han i betyg, vilket alltid gör mig glad att höra. Med betoning på snäll pinscher och inte snäll hund, vi alla vet att pinnarna inte är de enklaste att ha att göra med :D

888E5C8D-E513-4479-A478-C513889AFA79.jpeg
 
Tänkte att jag ska bara exportera resten av alla foton från datorn till externa hårddisken innan jag börjar plugga.

Inser nu att det kommer ta typ tre timmar.

Så. Plugg efter lunch då 🙄
(kan inte flytta datorn för då glappar det sönder)

Borderlands 3 tills dess?
Går bra nu.
(Vill ha min nya dator :arghh:)
 
Mitt liv hade blivit mycket roligare iallafall :D

För typ 10 min sedan kom de fram till hur de skulle lösa ordern och gissa vad. Det blir som jag sa från första början :rofl:

Nu har hela systemet kraschat pga av elavbrott på huvudkontoret. Osäkert när det kommer igång igen
Alltså vissa människor kan bara inte erkänna att någon annan faktiskt sitter på den bästa lösningen eller idén
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 330
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 447
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp