Åh, fantasirabarberpaj!Teleporterar en full kasse till dig!
Sådär! Varsågod
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, fantasirabarberpaj!Teleporterar en full kasse till dig!
Sådär! Varsågod
Fattar inte heller detta längre. Förstod inte hur jag orkade. Hatar heltid, hatar framför allt heltid med kontorstider.Har duschat, insett att det fanns massor att göra idag som inte hunnits med (sov en del på eftermiddagen), känner mig smått stressad och är samtidigt glad åt att det nu är en enda jobbvecka kvar, sedan två veckors semester. Det kommer dock bli en väldigt intensiv vecka... Förra veckan var det schema till kl 14 varje dag, nu är det istället till 15:45 eller 16 (samma starttid hela tiden), på onsdag ska jag till psykolog och på torsdag till veterinär. Det var först mot slutet av den här arbetsveckan som jag började känna mig lite levande igen. Förstår inte hur folk gör för att hinna leva och återhämta sig någorlunda när de jobbar heltid. Jag har ändå bara 10 min resväg till/från jobb och därmed mycket tid hemma. Är ändå konstant slutkörd.
Du får trösta dig med att rabarber är bra för ozonskiktetTittar förtvivlad på min rabarber.
När mina njurar packat i hop till den grad att jag inte får käka rabarber längre så bestämer de sig för att attackera rejält. Har aldrig sett så mycket och så fin rabarber. Och ingen vill ha, för alla andra har också mängder.
Du gör det riktigt bra! Både gräsklippning, letat nytt kylfrys och hittat ett ställe som säljer den du vill ha + att du kommit igång med veden under helgen.Jag tog en kvart med veden igen. Det känns i ryggen. Egentligen borde man vara två med veden, en som kör in den i boden och en som staplar. Men själv är bästa dräng här dessvärre.
Jag har en fullstor frys i min nya lägenhet och fyller glatt upp halva med rabarber så jag anmäler mig som frivilligTittar förtvivlad på min rabarber.
När mina njurar packat i hop till den grad att jag inte får käka rabarber längre så bestämer de sig för att attackera rejält. Har aldrig sett så mycket och så fin rabarber. Och ingen vill ha, för alla andra har också mängder.
Ja, det känns bra att klarat av det under helgen.Du gör det riktigt bra! Både gräsklippning, letat nytt kylfrys och hittat ett ställe som säljer den du vill ha + att du kommit igång med veden under helgen.
Kontorstid har jag bara jobbat en kort period, en hösttermin, herregud vad det tog kål på mig...Fattar inte heller detta längre. Förstod inte hur jag orkade. Hatar heltid, hatar framför allt heltid med kontorstider.
Bra då är det min tur att skicka ett par kassarDu gör det riktigt bra! Både gräsklippning, letat nytt kylfrys och hittat ett ställe som säljer den du vill ha + att du kommit igång med veden under helgen.
Jag har en fullstor frys i min nya lägenhet och fyller glatt upp halva med rabarber så jag anmäler mig som frivillig
Då kör vi på fantasi-rabarberlemonad härBra då är det min tur att skicka ett par kassar
Troligen något sådant här medDet här var dagens skuggnotering
Prova det den äkta ärDå kör vi på fantasi-rabarberlemonad här
Verkligen! Mamma gjorde det en gång och det var helt fantastiskt Tyvärr gör hon oftare saft av det och även om det är gott är lemonaden godare.. och sen kan man fortsätta med rabarberkräm, kompott, marmelad, paj...Prova det den äkta är
Bor någon i min närhet eller har vägarna förbi,så stanna gärna o hämta ett gäng.
Ptja sen jag blev fast anställd var det hela tiden självklart för mig att jobba heltid. Ända tills för ett år sedan. .Fördelen jag såg var att de få gånger jag jobbade extra utöver var ju att jag fick kval.övertid och inte bara utfyllnadstid när man jobbar deltid.....Fattar inte heller detta längre. Förstod inte hur jag orkade. Hatar heltid, hatar framför allt heltid med kontorstider.
Gör du rätt i, sambon och jag delade på en 40 g påse nyss .Borde egentligen lägga mig, men käkar lite chips först .
27,2 sa vår termometer idag. Alldeles för varmt om ni frågar mig.
Delade på 40g?? Blir ju typ ingenting .Gör du rätt i, sambon och jag delade på en 40 g påse nyss .