Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fyller år idag så vi ska snart åka iväg till en vandringsled :)

De håller på att göra grusväg av vägen utanför oss (:banana:) och så nu gör de även i ordning vägen upp till vårat hus. Så snällt! Jag fick min mamma att springa ner med en chokladkaka som tack, inte så mycket men tror att de förstår att vi är väldigt tacksamma :)
Grattis!! 🥳😊🎂

De håller på att göra grusväg av vägen utanför oss (:banana:) och så nu gör de även i ordning vägen upp till vårat hus. Så snällt! Jag fick min mamma att springa ner med en chokladkaka som tack, inte så mycket men tror att de förstår att vi är väldigt tacksamma :)
Grattis! 🥳

Gratulerar! 🥳

Fast HR och chefen bestämmer inte sådant. Man ska ju följa rekommendationer. Min Doktor (appen) borde väl kunna skriva ut intyg?
Nä jag vet, ville mest info. henne och se vad hon anser, jag tycker det var hyfsat oansvarigt svar men det är klart, jag har ju redan varit hemma fem dagar men så uppkom ju denna situation som sagt var. Ska jag sjukskriva mig är det ju Previa jag får vända mig till (igen) för förstadagsintyg.

Grattis! 🍨🎂🎈

Mysigt med vandringsled :up:

Grattis!
1619177339006.webp

Nä jag vet, ville mest info. henne och se vad hon anser, jag tycker det var hyfsat oansvarigt svar men det är klart, jag har ju redan varit hemma fem dagar men så uppkom ju denna situation som sagt var. Ska jag sjukskriva mig är det ju Previa jag får vända mig till (igen) för förstadagsintyg.

Men du har väl också testat negativt för covid?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 109
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 538
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
648
Senast: Hajfisk
·
Fritid Har planerat in en weekend i Danmark nu i december. Den stora planen är att bara åka bort och ha det mysigt och strosa runt på...
Svar
19
· Visningar
452
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka