Ringde upp FK. Handläggaren där tyckte det var väldigt illa av arbetsgivaren att inte informera att det är till FK jag ska sjukanmäla mig då hon inte betalar ut sjuklön!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bara älskar äldre, excentriska damer! Hon såg mig inte genast heller utan vände sig om först när jag började prata med hennes hund. " Next time just shout joooliaaa! and I'll know you are there."
Man får ju liksom använda ord som marvellous, magnificent, splendid och fucking excellent!Ska flytta till Skottland i mitt nästa liv
Jag medSka flytta till Skottland i mitt nästa liv
Man får ju liksom använda ord som marvellous, magnificent, splendid och fucking excellent!
Jag med
Jag som dessutom är svag för röster och accenter har hittat en ny fantastisk röst i skotten Rory McCann (the hound i GoT)
Grattis!Fyller år idag så vi ska snart åka iväg till en vandringsled
De håller på att göra grusväg av vägen utanför oss () och så nu gör de även i ordning vägen upp till vårat hus. Så snällt! Jag fick min mamma att springa ner med en chokladkaka som tack, inte så mycket men tror att de förstår att vi är väldigt tacksamma