athena_arabians
Trådstartare
Antar att det inte funkade så bra ?
Nä, inte direkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Antar att det inte funkade så bra ?
Men åh! En vävstol! ❤Vardagsrummet plockat och dammsuget och det är inte alls för att jag ska kunna sätta upp vävstolen jag precis har släpat upp ur källaren
@Linta HUR i hela friden får du plats med den?Men åh! En vävstol! ❤
Önskar alltid när jag ser vävstolar att jag hade lärt mig använda en. Finns så mycket jag skulle vilja väva.
Visst är väldigt glad att jag fick den av mormors syster, textilt hantverk har gått i släkten i flera generationer så det känns viktigt på ett lite töntigt nostalgiskt sätt att fortsätta med det Det är en himla smidig variant, är hopvikbar och fästs på bord eller fönsterbräda. Lite mer hanterbart för en lägenhetsmänniska än de stora åbäkenaMen åh! En vävstol! ❤
Önskar alltid när jag ser vävstolar att jag hade lärt mig använda en. Finns så mycket jag skulle vilja väva.
Är den typ för bildvävar?Visst är väldigt glad att jag fick den av mormors syster, textilt hantverk har gått i släkten i flera generationer så det känns viktigt på ett lite töntigt nostalgiskt sätt att fortsätta med det Det är en himla smidig variant, är hopvikbar och fästs på bord eller fönsterbräda. Lite mer hanterbart för en lägenhetsmänniska än de stora åbäkena
@Scata också nu när jag råkade svara på precis det du frågade
Är den typ för bildvävar?
Jag har gjort egna vägrar och grejs och tycker det är väldigt kul. Pluggat många år sida vid sida med textilare och beundrar de som lyckas väva så fint.