Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du å jag kompisStädar sådär oorganiserat där man mest lite planlöst flyttar saker från ställe till ställe så det är stökigt på ett nytt sätt.
Nu ska vi till en park för att fira mig
Det blir bara vi i familjen och några andra som vi har träffat regelbundet det senaste året. Så absolut inget stort. Men det är jättefint väder (sol och 16°) så det blir nog bra
Härligt ! Samma här. Idag var det fjärilar precis överallt !!Igår vaknade fjärilarna på allvar.
Det har vimlat citronfjärilar runt mina scillor och vårstjärnor och dessutom ett helt gäng nässelfjärilar.
Humlorna har vaknat på allvar också. Jag hör dem brumma här och var i trädgården. Jag är ganska säker på att de övervintrat i husgrunden. Ser dem krypa in genom ventilationsgallren.
Det är vår!
Här med. Såg massor av citroner och påfåglar när jag gick till Stordammen idagIgår vaknade fjärilarna på allvar.
Det har vimlat citronfjärilar runt mina scillor och vårstjärnor och dessutom ett helt gäng nässelfjärilar.
Humlorna har vaknat på allvar också. Jag hör dem brumma här och var i trädgården. Jag är ganska säker på att de övervintrat i husgrunden. Ser dem krypa in genom ventilationsgallren.
Det är vår!
Härligt ! Samma här. Idag var det fjärilar precis överallt !!
Antar att det inte funkade så bra ?Likadant här, katten försökte jaga dem
grattis på födelsedagen @godisklubba
Grattis på födelsedagen @godisklubba !
Grattis @godisklubba !
Tack så mycket!Grattis!