Min näsa och ögon rinner de med. Pga pollen och grussopningenDu är inte ensam om de. Kan knappt vara ute utan att ta astmamedicin. Så här illa har de aldrig varit tidigare, ögonen rinner och de sätter sig på luftvägarna ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min näsa och ögon rinner de med. Pga pollen och grussopningenDu är inte ensam om de. Kan knappt vara ute utan att ta astmamedicin. Så här illa har de aldrig varit tidigare, ögonen rinner och de sätter sig på luftvägarna ...
så diskreta Fourier transform funktioner är inte lockande?
Här är min minnesblad för när jag jobbar med signaler
Mer vin!
Är det där en bild på Penn från Penn & Teller?
Är det där en bild på Penn från Penn & Teller?
Hursomhelst otroligt korkat.
inte penn och tellerÄr det där en bild på Penn från Penn & Teller?
Hursomhelst otroligt korkat.
Är full av beundran för att du förstår detta. Jag kan inte ens hitta på vad det möjligtvis kan betydaHär är min minnesblad för när jag jobbar med signaler
Visa bifogad fil 67896
Kokar upp vatten, lägger i en tepåse med valfri smak, jag gillar fruktteer typ mango, citron, olika bär osv, just det teet på bilden är svart citron. I en sådär stor burk har jag 1,5 tesked honung eller 2 sockerbitar. Häller på vattnet när det kokar och rör tills honungen/sockret löst sig. Låter påsen dra i burken 3-4 minuter och rör lite emellanåt, tar bort påsen och sen får burken stå och svalna tills det går att dricka. Jag är extremt värmekänslig i munnen och bränner mig väldigt lätt så det tar ofta 30-40 minuter innan en såhär stor burk är sval nog för mig att dricka ur. Jag låter aldrig påsen ligga i medan jag dricker. Om det får dra för länge tycker jag det blir en väldigt besk och träig smak på teet. Jag gillar när det typ smakar varm saft.hur gör du teet? Gott?
Såg aldrig att du fick någon, så kram till digHej och hå, nu lyckades jag få tag på Plantagen och de har annullerat hela ordern, så yay antar jag? Så fort jag får pengarna tillbaka så ska jag lägga en ny order.
Allt går liksom åt helvete just nu. Skruven jag behöver upptäckte jag saknas i paketet från Bauhaus så jag måste ändå dit en sväng, hah! lokaltrafik som jag avskyr just nu. Läkarbesök imorgon x2 är så trött på kroppen att jag spyr. Köket är en hazmat zone.
Behöver en kram.
https://en.wikipedia.org/wiki/Fourier_transformÄr full av beundran för att du förstår detta. Jag kan inte ens hitta på vad det möjligtvis kan betyda