Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den ska ses till minst en gång om dagen, annars bryter du mot djurskyddslagen.Försöker komma på en lösning med hamstern som känns bra medan jag är inlagd. Nu är han ensam i min lägenhet sedan igår, han har mat och vatten och är självgående. Så frågan är om jag ska be någon kolla till honom imorgon och hoppas på att jag kommer hem på fredag eller be någon ta hem honom till sig på en gång.
Det är iaf så skönt att inte behöva oroa sig för hästen.
Tack, det hjälpte mig mycket att få reda på det.Den ska ses till minst en gång om dagen, annars bryter du mot djurskyddslagen.
Slutade handla där för flera år sedan.Är så fruktansvärt irriterad. Först la jag en felaktig order hos Plantagen, upptäckte felet en halvtimme senare, mailade direkt och meddelade att jag ville annullera. Naturligtvis bara ett auto-svar om att det var roligt att jag kontaktade dem. Ringde kundtjänst 09:01, fick meddelande att de inte kunde svara just nu och ringa tillbaka senare. Ringde igen och tryckte på kundklubb. Pratade med kundtjänst som lovade annullera om ordern inte hunnit gå ut ännu. Kollade ordern hade inte gått ut, puh. Kundtjänst ringer tillbaka och säger att ordern skickats till två olika lager, hon ska kolla om det går att annullera båda och ska höra av sig. Har fortfarande inte ringt.
Beställde dessutom en solcellslampa efter mycket funderande fram och tillbaka eftersom den jag egentligen ville ha var slut. Köpte (man ska inte klicka runt halv ett på natten btw). Idag får jag ett mail att lampan jag ville ha nu är i lager. Men lampan jag köpte halv ett är redan på väg Jo jag har ångerrätt men frakten fram och tillbaka kostar mer än lampan och den måste jag bekosta själv. Blir isof dyrare än att köpa den andra lampan. Nu kommer jag gå runt och irritera mig över det.
Plantagen suger verkligen. Så usel kundtjänst hade jag inte väntat mig av ett så pass stort och etablerat företag. Varning för att köpa från dem via nätet. Att inte ens kunna få tag på kundtjänst är helt otroligt. Kvinnan sa glatt att ja du kan alltid returnera men då behöver du betala för frakten.