Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar på något på tv. Skräp TV. Finns det ens något som heter Sörberga eller är det ett fiktivt namn?
För övrigt lite likt Sölberga som ligger strax söder om Stockholm :p

Edit: SörBÄCKEN hette det visst.

Precis avslutat veckans tarantellprat, som vanligt diskuterades det ungefär allt annat.... men typ sex ormar gjorde cameo, samt gudvethurmånga andra insekter och sisådär ett dussin olika inspirerande drinkar. Allt som allt en lyckad lördagkväll. :heart

Jag har haft en "event" med jobbet. Vi saknar en hel del chaufforer sa vi har haft ett event dar vi tillbringade 4 timmar med att forsoka fa nya drivers. Det blaste. :cautious: Men jag gillar verkligen tjejerna som hjalper mig. Vi pratade och tjattrade sa nu har jag nastan ont i halsen. Nastan. Sa har kanns det alltid nar jag varit tyst lange (vad sags om storre delen av ett ar?) och plotsligt pratar och skrattar igen.

Ska ge hästarna frukost. Vitt på marken....och verkar blåsa massor fortfarande.
Sambon tyckte jag kunde köra en sväng idag på morgonen, men tror jag kommer åka hem och ta en dusch efter fodringen istället.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
728
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
76 77 78
Svar
1 549
· Visningar
41 907
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 079

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka