Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker kaffe, försöker vakna och laddar upp för att åka till pappas hus och röja lite till. Det är ett evighetsprojekt, och kommer ta år innan jag är "klar". Håhåjaja.

Jag är som sagt inte helt klar än... och han dog 2013 (herregud, är det så länge sedan?!). Jag är glad och tacksam över att jag kunnat ta mig så lång tid för första tiden jag röjde grinade jag konstant. Det var ju mitt liv till en viss del jag gick igenom också.

Jag är som sagt inte helt klar än... och han dog 2013 (herregud, är det så länge sedan?!). Jag är glad och tacksam över att jag kunnat ta mig så lång tid för första tiden jag röjde grinade jag konstant. Det var ju mitt liv till en viss del jag gick igenom också.
Ja, det är precis så det är. Känslomässigt tungt. Jag är uppvuxen i huset, och det har ett starkt känslomässigt värde för mig.

I brist på sömn får en istället glädjas åt hur många kärnor man lyckas hitta i säsongens förmodligen sista blodapelsiner. :D
Sju stycken i användbar storlek från tre apelsiner so far - vad jag sedan ska göra med alla små citrusplantor har jag ingen aning om, men de är ju små och söta än så länge!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
728
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
76 77 78
Svar
1 546
· Visningar
41 756
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 079

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat