Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker kaffe, försöker vakna och laddar upp för att åka till pappas hus och röja lite till. Det är ett evighetsprojekt, och kommer ta år innan jag är "klar". Håhåjaja.

Jag är som sagt inte helt klar än... och han dog 2013 (herregud, är det så länge sedan?!). Jag är glad och tacksam över att jag kunnat ta mig så lång tid för första tiden jag röjde grinade jag konstant. Det var ju mitt liv till en viss del jag gick igenom också.
 
Jag är som sagt inte helt klar än... och han dog 2013 (herregud, är det så länge sedan?!). Jag är glad och tacksam över att jag kunnat ta mig så lång tid för första tiden jag röjde grinade jag konstant. Det var ju mitt liv till en viss del jag gick igenom också.
Ja, det är precis så det är. Känslomässigt tungt. Jag är uppvuxen i huset, och det har ett starkt känslomässigt värde för mig.
 
I brist på sömn får en istället glädjas åt hur många kärnor man lyckas hitta i säsongens förmodligen sista blodapelsiner. :D
Sju stycken i användbar storlek från tre apelsiner so far - vad jag sedan ska göra med alla små citrusplantor har jag ingen aning om, men de är ju små och söta än så länge!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 337
· Visningar
37 181
Senast: Mia_R
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 745
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp