Vad gör vi? Del CXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ledig morgon men är uppe tidigt och väntar på aircon-service som borde vara här snart för att serva vår aircon unit i biljardrummet!

Sedan borde vår mat onlineorder komma om ett par timmar också.

Oväder på ingång, dundrar i luften. Räknar ner nu till det är över oss!

http://www.bom.gov.au/products/IDR733.loop.shtml

Börjar jobba kl 13 men får se hur länge regnet håller i sig... (jobbar på golfklubb haha)
 
Jag har börjat med en ny vana (ovana) att börja sjunga i bilen. Och nu snackar jag inte om något mesigt nynnande med låtar utan verkligen SJUNGER för kung och fosterland. Det känns faktiskt i stämbanden. De är i chock 😂
Tänkte ta något mer lättsamt imorgon än opera och Kate Bush 😅
 
Städade hos gråsuggorna
Hittade en ny inneboende i ena Baljan
 

Bifogade filer

  • 20201215_210409.webp
    20201215_210409.webp
    73,4 KB · Visningar: 32
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 350
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 171
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
740
Senast: Svartkatt
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp