Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har fått jobb Känns helt galet att äntligen kunna säga!
Grattis!Jag har fått jobb Känns helt galet att äntligen kunna säga!
Jag kan bli lite matt på såna där regler, på spahotellet här i närheten var de lite dåliga med informationen så bekanta som var där med sina mindre barn fick information vid incheckningen att barnen var välkomna i poolen mellan 8-9:30 på morgonen och ingen annan tid. Mysig spahelg de fick... Barnen var dessutom av den morgontrötta varianten så de sov gärna till 10 om de fick, men ville förstås bada också.Så fånigt. Hör av mig till ett spahotell och säger att vi är 17 personer som funderar på att boka in oss en helg (långt fram i tiden alltså), men att en utav oss är minderårig och jag ser att det är 18-årsgräns i spaet. Undrar därför om en 15-åring är välkommen tillsammans med sin familj och sina föräldrar. Får svaret nej, men att "barn kan bada i poolen utomhus" Okej, jag tror vi väljer ett ställe där familjen kan vara tillsammans och lillasyster inte behöver sitta ensam ute i utomhuspoolen..
Jag kan bli lite matt på såna där regler, på spahotellet här i närheten var de lite dåliga med informationen så bekanta som var där med sina mindre barn fick information vid incheckningen att barnen var välkomna i poolen mellan 8-9:30 på morgonen och ingen annan tid. Mysig spahelg de fick... Barnen var dessutom av den morgontrötta varianten så de sov gärna till 10 om de fick, men ville förstås bada också.
Åh, vad det stör mig att jag inte fattar!!
Compeeds skavsårsplåster fungerar verkligen att gå med. Tro mig, jag vet av erfarenhet efter många mil och många skavsår till fots på vandringar i Paris.Hemma och har plåstrat om mitt skavsår. För att bespara er äckliga detaljer säger jag bara: det var riktigt illa.
Så nu pustar jag om efter den smärtsamma upplevelsen som var att traska hem och plåstra om fot. Foten var ju iskall och lite bedövad vilket verkligen hjälpte när jag skulle göra rent i alla fall.
Det var definitivt rätt beslut att gå barfota hem iaf!
Ska äta något och värma upp foten lite långsamt, sedan ska jag se om jag kan tänkas ha någon sko som inte kommer att göra mitt liv svårt i morgon. De får ju inte trycka mot skavsåret för då kommer det aldrig läka.
I värsta fall har jag ett par uråldriga löparskor som jag kan klippa bort hälen på
Det är ju en no brainerFoten tvättad. Skulle behöva en rejäl peeling men det vågar jag inte riktigt än.
Velar nu mellan ”jag ska fortsätta äta nyttigt så min stackars mesiga mage kan återhämta sig efter all stress och medicin” och ”öppna paradisasken”
Just en sån fick jag dra loss från hela såret nuCompeeds skavsårsplåster fungerar verkligen att gå med. Tro mig, jag vet av erfarenhet efter många mil och många skavsår till fots på vandringar i Paris.
Visa bifogad fil 60526
Finns på rea.
https://www.meds.se/compeed-blasor-...b6rYkbb_4-z877KlUdD7MWSvmiFijheBoCqhUQAvD_BwE
Det är ju en no brainer