Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
alltså.. den här får mig (och kameramannen) att skratta varje gång. Denna bjuder jag på.

Torsten min blivande hopphäst

Åh vad roligt :rofl:

Vi var också och löshoppade häromdagen. Hästen hamnade åt fel håll i fållan och vi hann inte stoppa honom, men instruktören tyckte inte det gjorde någonting "för de brukar inte hoppa oxern baklänges". Tji fick vi, min lilla hobbyhäst som mest hoppar små kryss hemma hade ingen aning om att det fanns ett "rätt" och "fel" håll att hoppa oxer ifrån och tog den glatt från andra hållet också 🤷‍♀️

Fönsterman kom, kollade och gick, tog inte många minuter. Tydligen ska alla fönster justeras/repareras, men det kommer ta ett tag. Så inget akut som jag trodde det var. De håller på att inventerar, alla 551 lägenheterna, kommer sedan lägga in ett förslag/anbud, sedan ska styrelsen besluta och ta in offerter. Så det verkar inte vara sådär otroligt akut och kommer göras över de nästa 1-2 åren.

Megara flörtade skamlöst, nosade, slickade/pussade, ställde sig med framtassarna på hans bröst och la huvudet på sned :D

Satt i drygt en halvtimme kö till posten för att boka hämtning av ett paket som måste gå iväg idag. När jag kommer fram så existerar inte försändelsenumret? De ber mig ringa företaget som bokat frakten. Dom låter väldigt oförstående. Men efter en kort stund ringer faktiskt posten upp och har hittat numret som magiskt dök upp en minut efter jag ringde. Med tanke på att frakten beställdes i fredags så tvivlar jag. :cautious::rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
187
Senast: SaraXX
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 413
Senast: Account
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del...
2
Svar
24
· Visningar
729

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10
  • Lugnande medel till hund.

Hästrelaterat