Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kaos på jobbet. Började jobba 7, har lunch först nu. Fick hjälp med hundarna i morse men vet inte hur jag ska fixa det imorgon... Har dessutom fått veta att två vänner (som bor på helt olika orter) har fått corona.

Vill bara att den här veckan ska ta slut :(
 
Blev utskriven idag och nu är jag hemma. Mår riktigt dåligt och vill bara ta livet av mig. Men pratade om det med mamma och hon kastade sig på tåget så hon kommer hit sent ikväll.
Så bestämde mig för att leva ett tag till, orkar nog så länge jag inte är ensam.
Ska träffa psykologen om två timmar också, så hoppas det gör att det känns bättre.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 365
Senast: Account
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 840
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Whoever
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp