Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kaos på jobbet. Började jobba 7, har lunch först nu. Fick hjälp med hundarna i morse men vet inte hur jag ska fixa det imorgon... Har dessutom fått veta att två vänner (som bor på helt olika orter) har fått corona.

Vill bara att den här veckan ska ta slut :(

Blev utskriven idag och nu är jag hemma. Mår riktigt dåligt och vill bara ta livet av mig. Men pratade om det med mamma och hon kastade sig på tåget så hon kommer hit sent ikväll.
Så bestämde mig för att leva ett tag till, orkar nog så länge jag inte är ensam.
Ska träffa psykologen om två timmar också, så hoppas det gör att det känns bättre.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
183
Senast: SaraXX
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 413
Senast: Account
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del...
2
Svar
24
· Visningar
718

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka