Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen hemma. Har jobbat sen 9.30.
Allmänt kaos och oroligheter i början på dagen. Blev bättre/lugnare när vissa lämnade.
Mitt knä känns fortfarande av efter gårdagens bravader. Kanske inte skulle ha klättrat på stegar, sprungit runt mer än vanligt och bärit tunga casear idag.
Men men ska bli skönt o sova senare.

Först blir det en kopp te och lite tv tittande som avrundning innan sängen kallar.
 
Tänkte kliva över en hundsäng som låg på golvet, men snubblade av oklar anledning på den istället. Av vana sträcker jag ju ut händerna för att återfå balansen. Rekommenderas inte när man har ett djupt skärsår på fingret, det är utdraget nu :banghead: :cautious:

Lekte lite med storhästen i hagen, nu kan jag inte riktigt rida så då tränar vi på frihetsdressyr istället. Nu kan hon iaf spansk skritt, backa, stegra och trava på volt runt mig hyfsat. Ska träna vidare på att galoppera på volt, bara hon förstår vad hon ska göra blir det nog inga större problem :)
 
Kom till jobbet för ca 30 minuter sedan och såg att chefen kallat mig till "infomöte" i morgon kl 10. Står ingenting om vad det handlar om. Info om att jag fått sparken? Info om att jag fått nobelpriset? Info om att världen går under?

Sitter nu och har ont i magen och nojar över att behöva vara ensam med honom i en hel timme, och är rädd för att det ska vara det första alternativet. Vet inte om jag borde svara med typ "Hej, jag gillar inte överraskningsmöten, vad gäller detta?" eller om jag ska vara tyst, gå dit, och om det är första alternativet säga att "Nej detta var jag inte beredd på, jag vill avsluta mötet för att kontakta facket"
 
Kom till jobbet för ca 30 minuter sedan och såg att chefen kallat mig till "infomöte" i morgon kl 10. Står ingenting om vad det handlar om. Info om att jag fått sparken? Info om att jag fått nobelpriset? Info om att världen går under?

Sitter nu och har ont i magen och nojar över att behöva vara ensam med honom i en hel timme, och är rädd för att det ska vara det första alternativet. Vet inte om jag borde svara med typ "Hej, jag gillar inte överraskningsmöten, vad gäller detta?" eller om jag ska vara tyst, gå dit, och om det är första alternativet säga att "Nej detta var jag inte beredd på, jag vill avsluta mötet för att kontakta facket"
Jag skulle absolut fråga vad mötet gäller.
 
Har inte sett min kollega i dag som jag ska jobba med. Undrar lite var hen kan vara, får smsa om hen inte kommer innan 9. Kanske har försovit sig eller något.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 364
Senast: Account
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 840
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Whoever
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp