Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
:rofl:

Det var väl folk som sålde toapapper på tradera till ockerpris?
Jag såg i fb-grupper ibland. Har för mig att man tog bort såna annonser rätt snabbt.

Vi fick ju hem en sväng med magsjuka när sista toapappersrullen var öppnad hemma förra gången. Fy fan vad vidrigt det var. Jag letade i alla affärer och gick bet. Till slut frågade jag när butiken närmast mig skulle få hem. Dagen efter vid 12-hugget. Jag var där strax efter att de fått ut det i hyllan kan jag säga.
 
Nattar dottern som absolut inte vill sova trots att hon är jättetrött. Jag är hungrig och astrött själv så det vore ju väldigt trevligt om hon kunde somna någon gång 😩
 
Lagt mig för natten, ganska genomfrusen.

Mockat åt hönsen, slängde ut hela bädden och lagt den på landet. Släpade ner en ny spånbal åt dem istället för hampan jag brukar använda med halm och försökte sen övertyga dem om att det var inte livsfarligt att gå in igen trots att golvet var ljusgulvitt nu.

Grannen hjälpte mig flytta foderbordet i em nu när det var tomt och min leveranrör skulle komma med en stor ensilagebal, strax. Han skulle bara ge ungarna mat och höra av sig när det var dags. Jag som trodde strax var om ca 30 minuter satt och väntade i bilen, mockade boxarna efter de var inne sist, satt i bilen och spelade på mobilen och åkte till sist hem.

Strax visade sig vara tre timmar senare. :meh: Nåja, nu har de mat i några dagar och jag åkte till lanthandeln och köpte lite bröd för jag blev sugen på varma mackor. Kommer hem, släpper ut galningarna men känner redan ute i hallen att Myran använt lådan, ordentligt! :arghh:

Orkade inte laga några varma mackor utan har suttit i sängen och ätit mandelkubb, jordnötter och engelsk kola. Hundarna är inne igen. Slängt ut en spindel som gick i sängen då jag vill bara ha en Myra där, som för övrigt nu krupit ner under täcket och ligger mellan mina knän medan jag kollar på kockarnas kamp.
 
Förberedde innan jag gick ut för kvällsfixet. La in grönsaker i ugnen och lite nötter på lägre värme. Gjorde även potatisarna på g i mindre bitar i vatten så bara sätta på spisen sen. Kom in igen och satte på mer ös på spisen. Duschade och packade lite inför imorgon. Nu intar jag en inte alltför dålig måltid. Det är något speciellt med ugnsbakade grönsaker :d
I vanliga fall om jag inte har några rester så brukar det bara bli kvällsmackor eller något litet, yoghurt men idag har jag inte ätit så mycket så detta känns verkligen behövligt! Gick dessutom väldigt snabbt.
 
?!
Om man har låst konto på IG, hur hittar folk en? 🤔
Är det pga # man gör på bilderna?

Med vänlig hälsning, oteknisk
Screenshot_20201110-222431.webp


Du kan väl fortfarande söka på typ "Anna Andersson" och få upp hennes sida såhär även om hon har ett privat konto. Men inte se hennes bilder.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 364
Senast: Account
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 840
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Whoever
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp