Vad gör vi? Del CXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja det är iallafall vad som stått i alla ryttarmeddelanden och så som jag läst

Det står bara att det kommer genomföras med för tidpunkten gällande regelverk från FHM, Riksidrottsförbundet och Ridsportförbundet. Att man bara får ha med en medhjälpare per ekipage och att max 50 pers får vistas på tävlingsplatsen samtidigt. Det enda jag hittar är att man får vara 50 pers.

Säg att man bara vill se en startande och denne startar sist. De allra flesta lär redan ha åkt hem då och det borde vara färre än 50 pers kvar.
 
Det står bara att det kommer genomföras med för tidpunkten gällande regelverk från FHM, Riksidrottsförbundet och Ridsportförbundet. Att man bara får ha med en medhjälpare per ekipage och att max 50 pers får vistas på tävlingsplatsen samtidigt. Det enda jag hittar är att man får vara 50 pers.

Säg att man bara vill se en startande och denne startar sist. De allra flesta lär redan ha åkt hem då och det borde vara färre än 50 pers kvar.

De tävlingar jag varit på/haft koll på har det inte spelat nån roll, inga andra än tävlande, medhjälpare och funktionärer har fått vara på plats.
Det finns inget nummer du kan ringa och fråga hur just den arrangören tänker?
 
Hästarna ute och boxar mockade. Ångesten är tyvärr inte mindre, och det jobbigaste är att det liksom sätter sig i kroppen så jag blir trött, klen, yr osv av ångesten :down: Borde nog ta (lite) vid-behov-medicin när jag kommer hem och se om det hjälper, hatar biverkningarna jag får men alternativet är ju inte bättre det heller så det är väl lite skitsamma. Bara det att jag skulle behöva rida i eftermiddag :cautious:
Insåg också precis att jag ska tävla om en vecka så jag måste verkligen prioritera ridning nu och inte dumma till det så jag inte kan/orkar/bör rida :crazy:
 
Hästarna ute och boxar mockade. Ångesten är tyvärr inte mindre, och det jobbigaste är att det liksom sätter sig i kroppen så jag blir trött, klen, yr osv av ångesten :down: Borde nog ta (lite) vid-behov-medicin när jag kommer hem och se om det hjälper, hatar biverkningarna jag får men alternativet är ju inte bättre det heller så det är väl lite skitsamma. Bara det att jag skulle behöva rida i eftermiddag :cautious:
Insåg också precis att jag ska tävla om en vecka så jag måste verkligen prioritera ridning nu och inte dumma till det så jag inte kan/orkar/bör rida :crazy:
Det låter som att du balanserar på en väldigt skör tråd hela tiden. Har du någon plan/ kontaktperson/läkare som kan hjälpa dig?
 
Vaknade nyss av att jag hade pillat loss en gardinhängare och kastade iväg den. :meh:
Alldeles plaskblöt av svett.

Fattar inte? Det är inte normalt för mig. Jag har inte drömt något hemskt heller, utan i drömmen var jag drottning och hade världens vackraste lilaguldiga klänning på mig och skred runt på något slott.
 
Det låter som att du balanserar på en väldigt skör tråd hela tiden. Har du någon plan/ kontaktperson/läkare som kan hjälpa dig?

Just nu nej, har läkarkontakt med några månaders mellanrum men kan inte få kontakt med honom "bara sådär" med kort varsel. Men ska till en sköterska på måndag och har jag fattat saken rätt är det en jag kommer ha lite mer regelbunden kontakt med.
 
Just nu nej, har läkarkontakt med några månaders mellanrum men kan inte få kontakt med honom "bara sådär" med kort varsel. Men ska till en sköterska på måndag och har jag fattat saken rätt är det en jag kommer ha lite mer regelbunden kontakt med.
Ok men det är ju bra ändå :)
Tänker att det kan vara bra (om du är lite som jag är) att verkligen säga hur läget på riktigt är och inte försköna saker/känslor när man väl sitter där. Utan ta upp ALLT och berätta hur du mår och att du verkligen vill må bra.

Lycka till :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 309
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 089
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
26 27 28
Svar
558
· Visningar
26 276
Senast: Dobby
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 225
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp