Får man åka och titta på en dressyrtävling i ridhus nu? Förutsatt att det inte är fler än 50 pers på plats?
Det brukar vara att ingen publik får vara på tävlingarna, utan bara medhjälpare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får man åka och titta på en dressyrtävling i ridhus nu? Förutsatt att det inte är fler än 50 pers på plats?
Det brukar vara att ingen publik får vara på tävlingarna, utan bara medhjälpare
Trots att man enligt FHM får vara 50 pers?
Ja det är iallafall vad som stått i alla ryttarmeddelanden och så som jag läst
Det står bara att det kommer genomföras med för tidpunkten gällande regelverk från FHM, Riksidrottsförbundet och Ridsportförbundet. Att man bara får ha med en medhjälpare per ekipage och att max 50 pers får vistas på tävlingsplatsen samtidigt. Det enda jag hittar är att man får vara 50 pers.
Säg att man bara vill se en startande och denne startar sist. De allra flesta lär redan ha åkt hem då och det borde vara färre än 50 pers kvar.
Inte än men nästa vecka får vi veta. Tidigast blir det inte före 15 oktoberFår man åka och titta på en dressyrtävling i ridhus nu? Förutsatt att det inte är fler än 50 pers på plats?
Det låter som att du balanserar på en väldigt skör tråd hela tiden. Har du någon plan/ kontaktperson/läkare som kan hjälpa dig?Hästarna ute och boxar mockade. Ångesten är tyvärr inte mindre, och det jobbigaste är att det liksom sätter sig i kroppen så jag blir trött, klen, yr osv av ångesten Borde nog ta (lite) vid-behov-medicin när jag kommer hem och se om det hjälper, hatar biverkningarna jag får men alternativet är ju inte bättre det heller så det är väl lite skitsamma. Bara det att jag skulle behöva rida i eftermiddag
Insåg också precis att jag ska tävla om en vecka så jag måste verkligen prioritera ridning nu och inte dumma till det så jag inte kan/orkar/bör rida
Inte än men nästa vecka får vi veta. Tidigast blir det inte före 15 oktober
Högst troligt ja. Allt annat vore superkonstigtMen då ska väl eventuellt fler än 50 pers tillåtas?
Det låter som att du balanserar på en väldigt skör tråd hela tiden. Har du någon plan/ kontaktperson/läkare som kan hjälpa dig?
Ok men det är ju bra ändåJust nu nej, har läkarkontakt med några månaders mellanrum men kan inte få kontakt med honom "bara sådär" med kort varsel. Men ska till en sköterska på måndag och har jag fattat saken rätt är det en jag kommer ha lite mer regelbunden kontakt med.
Kisse är vansinneskurrig och ska ligga på mig... jag har saker att göra ute i trädgården
Edit: Hon går alltså efter mig och skriker om jag reser mig...