Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fryser hemma, de har inte satt på värmen än...
Alltså vad är det med alla i min (yttre) krets som har börjat åka på tyst-läger, nykter fridans, gått med i mansgruppper och börjat yoga. Är det en existentiell kris på gång månne, mitt i pandemi och hårfäste på väg uppåt.
(Ja, mansgrupper är faktiskt super och det är jättebra när folk vaknar upp från sin materiella bubbla och söker nåt annat. Jag stöttar till fullo, men innerst inne suckar jag lite över att folk behöver närma sig 40 och åka på tystläger för att komma på vad som är viktigt i livet).
Låter gulligt men ja man tycker ju att de flesta borde reflektera över sånt här lite tidigare, bättre sent än aldrig.
Jag hade min första existensiella kris när jag var typ 7-8 och förstod att veckodagar bara var ett påhitt och i själva verket är det bara en enda lång radda dagar.. mådde dåligt över det jättelänge
Hela mitt liv är en enda lång existentiell kris När jag fyllde 30 frågade folk om jag hade ”30-år kris” och jag fattade inte frågan. Jag har alltid kris? Jag ut- och omvärderar mina livsval konstant och eftersom snurran i huvudet verkligen kan sätta spinn ibland så har jag lärt mig att stänga av, stänga ner och gå ut i skogen. Så jag lär inte åka på tyst-läger när jag närmar mig 40 jag har redan gått igenom allt det där några loopar.