Vad gör vi? Del CXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bokat biljetter till Moderna Muséet i Malmö för att äntligen få se Hilma af Klint-utställningen där. Min favoritkonstnär. Gråter alltid lite när jag ser hennes målningar, så vackert och går rakt in i kroppen.
Jag och mamma åker ned i mitten av november.
 
Bokat biljetter till Moderna Muséet i Malmö för att äntligen få se Hilma af Klint-utställningen där. Min favoritkonstnär. Gråter alltid lite när jag ser hennes målningar, så vackert och går rakt in i kroppen.
Jag och mamma åker ned i mitten av november.

Åhh ja fyfan så grym!
 
Blä.
SMHI lovar regn och rusk i flera dagar nu. Allt är trist och tråkigt och jag har absolut inget roligt i sikte på länge. Mer än ett nämndmöte på torsdag.....

Kan inte den här corona-skiten ta slut så jag kan börja träffa folk igen. Tur jag har hunden så jag har nån att prata med i alla all. Karantän är verkligen inte skojigt.

Hallå - ge mig mitt liv tillbaka!
 
Blä.
SMHI lovar regn och rusk i flera dagar nu. Allt är trist och tråkigt och jag har absolut inget roligt i sikte på länge. Mer än ett nämndmöte på torsdag.....

Kan inte den här corona-skiten ta slut så jag kan börja träffa folk igen. Tur jag har hunden så jag har nån att prata med i alla all. Karantän är verkligen inte skojigt.

Hallå - ge mig mitt liv tillbaka!

Kom ihåg att du har en kompis med antikroppar ;) 🎻 🍷
 
Efter mycket knuffande och svärande och en del märken i listen + en intresserad katt så är fåtöljen nu i sovrummet, men vet inte om jag vill ha den där inser jag nu.
 
Har upptäckt en "ny" (ny för mig) musiker, Kim Petras, jag gillar att hon är transgender, och så gör hon såklart bra popmusik :banana:
Texten är typisk sån där popmusik men äh, man kan inte ha allt, jag beundrar att hon blivit poppis :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 311
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 090
Senast: Lilla
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
26 427
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 225
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp