Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En människa jag är panik rädd för pga anledningar är på samma tunnelbana som mig. Jag är nära slutet av vagnen och han blockerar att jag ska kunna gå till andra sidan av vagnen.
Står och hyperventilerar, håller tillbaka tårar och gömmer mig bakom pelaren vid dörren. Kan inte bestämma mig om jag ska gå av... Men då finns det risk att han ser mig eller stå kvar och hoppas att han inte ser mig. Vill ju inte att han ska fortsätta styra mitt liv 5 år efter heller...
Det gick bra. Är på jobbet nu och äter frukost i en elnisch. Behövde vara ensam liteHur har det gått?
Annars finns det väldigt billiga hus i Norrbottens inland...Idag har jag en sån där dag när jag känner för att nollställa allt. Ta bort alla sociala medier, alla publicerade bilder genom alla år. Ta bort LinkedIn och alla tusentals kontakter där, alla kunder. Säga upp mig från jobbet och starta ett litet bageri eller nåt. Nej, jag kan inte baka och jag skulle nog tröttna på det efter en månad Men ja, jag är nog bara trött idag. Jag skulle vilja gå i ide några månader.
Annars finns det väldigt billiga hus i Norrbottens inland...
Sysslat med hästar och hundar. Tänk rid- och körvägarna! Gått långa promenader (är dock rädd för björn ). Renoverat och pysslat. Bara haft det gött. Har dessutom inte körkort så det hade ju verkligen varit en upplevelse att vara så isolerad Hatar dock snö...