Äntligen fredag! Varit en rätt slitig vecka på flera vis så det blir skönt med helg Ska jobba på nu på förmiddagen så ska jag ta en ridtur på lunchrasten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har märkt att det beror lite på vad man jobbar med och vilken "status" det jobbet har. Det är liksom fortfarande så.Raster får man använda hur man vill. Pauser är lite trixigare.
Har i och för sig haft exakt noll kollegor sedan jag kom ut i yrkeslivet 1999 som rökt alls, och ändå arbetat med säkert 80-ish olika personer nära. Fast på våningen under oss i kontorshuset verkar var och varannan bolma konstant.
Det är märkligt hur det skiljer sig med denna last.
Jag läste (var det inte här?) om någon som tog paus vid sitt skrivbord varje gång rökarna tog sin paus. När chefen frågade vad de gjorde så svarade de att de tog sin rökpaus.Jag är nästan ensam här som ickerökare. Rökarna tar paus varje timme och är borta minst 10 minuter varje gång. Jag är jätteirriterad över detta.
Långkokar lammgryta. Borde gå ner och måla men jag har tappat det kreativa flowet och börjar tvivla på att måleriet är min grej. Så nu sitter jag och prokrastinerar och dricker kaffe
Det har varit stressigt på morgonen nu, men måttligt. Hoppas det fortsätter så här
I dag måste jag och kompis lägga oss vansinnigt tidigt - i morgon kl 6 ska vi infinna oss på djurgården och rida gryningsritt genom Stockholm. Sjukt taggad!
Ååh, det låter läckert! Förutom tiden då du får ta ett par foton!Det har varit stressigt på morgonen nu, men måttligt. Hoppas det fortsätter så här
I dag måste jag och kompis lägga oss vansinnigt tidigt - i morgon kl 6 ska vi infinna oss på djurgården och rida gryningsritt genom Stockholm. Sjukt taggad!