Vad gör vi? Del CXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min enda lediga dag denna vecka. Inväntar resultat på tentan som var den 14/8, vore riktigt skönt om den är godkänd. Sen ska jag greja lite i mina skåp medan minste sonen är nöjd med att se på tv.
 
Raster får man använda hur man vill. Pauser är lite trixigare.

Har i och för sig haft exakt noll kollegor sedan jag kom ut i yrkeslivet 1999 som rökt alls, och ändå arbetat med säkert 80-ish olika personer nära. Fast på våningen under oss i kontorshuset verkar var och varannan bolma konstant.

Det är märkligt hur det skiljer sig med denna last.
Jag har märkt att det beror lite på vad man jobbar med och vilken "status" det jobbet har. Det är liksom fortfarande så.
 
Varit till veterinären på återbesök med hunden. Han ska fortsätta ta det lugnt och ha trååååkigt :(

Nu ska jag kolla lite på youtube och sen till stallet. Ska rida och fixa inför tävling imorgon.
Känner mig sådär äckelkonstig i huvudet som jag brukar efter jag tagit ångestdämpande :down: Hoppas det släpper under dagen.
 
Prokrastinerar. Dricker te. Äter äpple. Ngt pms:ig och uppblåst.

Det ligger en marabou i kylen som jag gått och tittat på några varv. Dags att bryta sin in i den kanske.

Jag har en del läsning att ta tag i, men hann med alla elevresponser igår i alla fall.
 
Jag har en liten crush på min nya kollega :love:

Nej känslan är inte ömsesidig :rofl:

118898072_3241168505936750_1825113058088121424_n.jpg


Hon tycker visserligen fislisarnas säng är skön men varför hon måste vara här med mig medans matte lastar är liksom inte ok :rofl:
 
Ytterligare en vecka avklarad :banana:

Imorgon ska vi fira min bror med släkten. Eller ja... de vuxna har inte löst sitt bråk än så de vägrar komma. Men kusinerna vi bor granne med kommer, så det blir vi, de kusinerna, mamma och pappa och pappas tjej och bebisen.

Farmors sambos mamma har nyss dött, så de måste tyvärr vara där och greja med hennes boende. Hon var gammal, 95 år, och sjuk så det var väntat. Men ändå tråkigt :(
 
Gjorde precis ett typ "IQ-test" för ett jobb jag sökt. Den typen av rekrytering får mig bara att känna mig dålig, och det känns som jag måste "ställas till svars" för mitt resultat. Kan tillägga att jag kände mig rejält korkad men fick i alla fall över genomsnitt på 2/3 tester. Intervju nästa vecka!
 
Tog heeelg 11.15 men hjärnan var visst redan inställd på ledigt redan imorse haha :p. Nåja, var förbi närbutiken och nu ska jag köra lite vika lite tvätt och köra KBT innan lunch; cowboysoppa från igår och hembakat bröd :d.
 
Det har varit stressigt på morgonen nu, men måttligt. Hoppas det fortsätter så här :)

I dag måste jag och kompis lägga oss vansinnigt tidigt - i morgon kl 6 ska vi infinna oss på djurgården och rida gryningsritt genom Stockholm. Sjukt taggad! :love:
Ååh, det låter läckert! Förutom tiden då ;) du får ta ett par foton!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 218
Senast: Badger
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 743
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 514
· Visningar
42 614
Mat Den här kommer inte bli enkel, följande är personen som kommer allergisk mot: Råa morötter Alla nötter Jordnötter Grön paprika Alla...
2
Svar
38
· Visningar
2 238
Senast: moster_punk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp