Fakturerar! Men måste gå och hämta matlådan nu, är hungrig. Sen får det bli en skrittur på lunchen med min rehabhäst som handhäst. Sol och fint ute idag också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, ja! Duvskrällena är nog bättre på något annat tror jag dockhttps://www.aftonbladet.se/nyheter/a/JxGy5j/har-kan-krakorna-vara-guld-varda-for-rokarna
Tänkte på "dina" duvor när jag läste detta, låter ju som en jättesmart idé!
Om du ser det här arbetsprovet på väggen så hosta till lite extra och ursäkta dig därifrån med symtomRåkade visst boka tid för klippning och färgning. Blev genast nervös för att det är en annan frisör än min ordinarie. Min ordinarie ska tydligen vara mammaledig utan att ha frågat mig först
Nu är den här frisören i alla fall på samma salong och jag har sett henne jobba med hår tidigare, så förhoppnigsvis slipper jag det därOm du ser det här arbetsprovet på väggen så hosta till lite extra och ursäkta dig därifrån med symtom
Visa bifogad fil 84672
Gör det! Det är kul och det finns en alldeles underbar tråd för ridskoleryttare härHar fått ett plötsligt infall att det vore kul att börja rida igen (på ridskola). Har inte suttit på en häst på 10 år...