jag måste nog öva på att vara mer diskret...Försöker du bjuda över dig på bröllopet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag måste nog öva på att vara mer diskret...Försöker du bjuda över dig på bröllopet?
jag ska fråga om min tandläkare intuberarDet har jourtandläkarna med
jag ska fråga om min tandläkare intuberar
nej de skulle göra det om jag inte visade förbättringar, men har en infektion vid luftröret och munbottenVaddå blev du intuberad på akuten och sen hemskickad? Och är nu på jobbet? Fattar ej
nej de skulle göra det om jag inte visade förbättringar, men har en infektion vid luftröret och munbotten
Inte för att vara sån men det där är en signal att det är dags att söka sig till något annat. Eller åtminstone överväga det.Sitter på jobbet med en klump i magen. Oklart varför, men det känns jättefel att vara här och det känns som att jag borde ta mig härifrån. Som att om jag inte gör det händer något hemskt.
Tack hjärnan, verkligen bra input
japp 4 på morgonen, ut med dig!Ok men de la inte in dig utan skickade hem dig?
Håller såååå med!!Inte för att vara sån men det där är en signal att det är dags att söka sig till något annat. Eller åtminstone överväga det.
japp 4 på morgonen, ut med dig!
det bedömde det som akut, men jag svarade bra på medicinen och jag ska dit idag igen.Då måste de gjort bedömningen att det trots allt inte var akut. Vården är ju väldigt belastad men skicka hem folk med allvarliga andningsbesvär i klass med ”kräver eventuellt intubering” gör de inte.
Har tyvärr viss erfarenhet sista halvåret och tycker alltid att de mer eller mindre verkar kunna trolla med knäna när det gäller att hitta en vårdplats om patienten ska läggas in. (Samt även lägger övertalningsförmåga på att patienten inte ska dunsta )
Måste vara förfärligt med tandvärk. Sök tandläkare akut! Finns en massa akuttandläkare att välja mellan. Vet flera som tar emot på knäppa jourtider
Låter skönt!Simmat idag igen, känns som jag inte gör något annat just nu. Men jag mår så bra i vattnet.
Nu ska jag vila upp mig tills jag ska till psykologen.
som patient så säger jag inte emot ett skit när en läkare/sköterska säger något om det inte är ett personangreppDå måste de gjort bedömningen att det trots allt inte var akut. Vården är ju väldigt belastad men skicka hem folk med allvarliga andningsbesvär i klass med ”kräver eventuellt intubering” gör de inte.
Har tyvärr viss erfarenhet av vården sista halvåret och tycker alltid att de mer eller mindre verkar kunna trolla med knäna när det gäller att hitta en vårdplats om patienten ska läggas in. (Samt även lägger övertalningsförmåga på att patienten inte ska dunsta )
Måste vara förfärligt med tandvärk. Sök tandläkare akut! Finns en massa akuttandläkare att välja mellan. Vet flera som tar emot på knäppa jourtider