Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det visste jag faktiskt inte! Men det kanske förklarar varför det mycket riktigt gick fint och huvudvärken är nu ett minne blottParacetamol är snällt för magen. Det är levern den inte är snäll mot. Så länge du inte dricker alkohol så går det bra. Det är NSAID som är elakt mot magen.
Krya på dig!
Jag har Resorb hemma men har svårt för de flesta smaker just nu (har fortfarande inte vågat drista mig längre än nyponsoppa, Cola och yoghurt) så jag vet inte om jag vågar. Har lyckats skärpa mig ordentligt på vattenfronten dock och får i mig en hel del, det var jag inte särskilt bra på igår!Lite vätskeersättning med salter kanske? Samarin om du har, det brukar jag ta när jag har vätskebristhuvudvärk (och dricka mer då).
Ofta räcker det med att bara lyssna.hörde från en vän idag, hen och 20 nånting barnet bara bråkar,
varför vända sig till mig, jag kan inte hjälpa! bara lyssna
Men man känner att man vill kunna merOfta räcker det med att bara lyssna.
Mammor alltså. 34-årig gängkriminell man ihjälskjuten nåt kvarter bort.
Mamma: Nu skjuts det på Kungsholmen! Är du okej?
Antar att artikeln glömde skriva om den gravida kvinnan som strök med/hamnade i gisslandrama/slogs med gärningsmannen
Mammor alltså. 34-årig gängkriminell man ihjälskjuten nåt kvarter bort.
Antar att artikeln glömde skriva om den gravida kvinnan som strök med/hamnade i gisslandrama/slogs med gärningsmannen
Så... du är alltså inte skjuten, kidnappad eller har slagit någon på käften?
Mina föräldrar hör av sig om typ alla bilolyckor som händer i södra Sverige. För det skulle ju kunna vara så att jag befann mig just där..Mammor alltså. 34-årig gängkriminell man ihjälskjuten nåt kvarter bort.
I jakt på minusgrader - åk norrut.Beställde just ett pinsamt dyrt (och förhoppningsvis väldigt bra) liggunderlag för utesovande i vinter. Hoppas nu bara att minusgraderna håller i sig ett tag så det fortsätter att vara rent och torrt ute i markerna.
Åh, tack så mycket!Snyggt!