Haha först försöker folk göra dyra pengar på skithuspapper. Nu ansjovis. Vad kommer sen?!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår din tankegångMan vet aldrig, media kanske minskade den detaljen
Själv fick jag smått panik när en man i min pappas ålder blev mördad med machete på en restaurang dit mina föräldrar skulle gå den kvällen. Som tur väl var hade de bestämt sig för att stanna hemma. Men att höra det på nyheterna var inte roligt..
Myyyys!Brasa, rödvin, julgardinerna, ett lätt - VACKERT - snöfall...alltså jag tror nästan att någon slags julefrid börjar sänka sig över mig !
Har du inte larm på din Libre/dexcom?Ja rekylen är sur, hoppas den dröjer. Nej jag är på jobbet och om en stund ska jag iväg till stallet så jag får inte hem och sova förens ikväll.
Tack
RödbetssalladHaha först försöker folk göra dyra pengar på skithuspapper. Nu ansjovis. Vad kommer sen?!?
EXTRA!!! En 40 årig kvinna har försvunnit under mystiska omständigheter. I sängen på sjukhuset fann man ett lungdränage och en lapp tack för god omvårdnad. Sjukhuset meddelar att de vet inte om det är frivilligt eller en kidnappning. ( Bli inte chockade om det står så snart i kvällstidningarna)
Tycker hon att det är jobbigt att resa? För mina odjur vore det en fis i rymden, lite meckigt med bytet bara.I wish. Men tyvärr inte. Önskar näääästan att det var ännu striktare restriktioner
Vi lovar att inte skvallra på dig
Det förklarar varför polisen hade stängt av Hantverkargatan för all trafik tidigare idag när jag körde till jobbet.Nej! Jag är hel och hemma! Dock glad att jag tog tunnelbanan och inte bussen hem i förmiddags för annars hade jag nog passerat där just då. Men, ärligt talat så passerar jag nog där saker händer hela tiden i den här stan. Det blir väl bara inte en artikel om det om det inte är den exotiska klickgenererande gängkriminaliteten
Det förklarar varför polisen hade stängt av Hantverkargatan för all trafik tidigare idag när jag körde till jobbet.