Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker hon att det är jobbigt att resa? För mina odjur vore det en fis i rymden, lite meckigt med bytet bara.
Prova en varmvattenflaska? Eller våga vara lite miljöbov och kör med en sådan där handvärmare man skakar på. Jag lägger en värmeflaska i Kimchis ryggsäck när vi är ute, den håller rätt många timmar.Nejdå hon är stencool och gillar nya ställen, mer att det är kallt och jag planerar router som gör att jag minimerar tiden vi måste vara ute och ska lägga fleece i hennes väska. Dessutom finns det två katter (som förhoppningsvis lämnar henne i fred) men också hennes älskade Misty plus en hel del människor. Tack och lov är det ok.
Kommer ihåg en gång när jag åkte från Uppsala till Bollnäs och tåget stannade i Tierp och vi fick alla snällt kliva av, mitt i vintern. Jag tog av mig min jacka och packade in Nikita. Folk trodde nog inte jag var riktigt klok. Sen stod jag där i 40 minuter och blev ganska kall.
Jag har hunnit med en hel drös saker idag. Grädde på moset är att det står en kålrotslåda i ugnen och gonar sig.
Såhär mycket hade jag inte orkat får ett halvår sedan.
Mina föräldrar hör av sig om typ alla bilolyckor som händer i södra Sverige. För det skulle ju kunna vara så att jag befann mig just där..
Är gulligt och lite irriterande på samma gång.
Prova en varmvattenflaska? Eller våga vara lite miljöbov och kör med en sådan där handvärmare man skakar på. Jag lägger en värmeflaska i Kimchis ryggsäck när vi är ute, den håller rätt många timmar.
Typiskt! åker du ikväll?Har tappat bort min varmvattensflaska tyvärr och har inte handvärmare eller värmeflaska hemma.
Typiskt! åker du ikväll?
Sådana där handvärmare brukar de väl sälja på ICA eller macken.
Hmm, inte sett någon sådan, iofs inte kollat. Jag vill ha så lite glipa som möjligt i byten
Tänker att om de har dem i vanliga butiker i Skottland borde de ha dem hemma också. Hinner du kan du ju kila in innan du åker, de är himla mysiga.Hmm, inte sett någon sådan, iofs inte kollat. Jag vill ha så lite glipa som möjligt i byten
Åh, fy. Det hade verkligen varit min mardrömstid att jobba, tror jag.....Drar lite på att göra mig redo för jobbet När man går 23-03 hinner man bli så förbaskat trött innan man kommit iväg.
Åh, fy. Det hade verkligen varit min mardrömstid att jobba, tror jag.....
Du har ingen tom flaska du kan använda? När jag åkte med Lilleskruttbebisen för ett år sedan hade jag bäddat åt honom i buren med fyra tomma juiceflaskor under en handduk och en handduk över och då åkte han ändå bil till Norrtälje, men då var han bara en liten skrutt på 65 gram och fick inte bli kall.Min varmvattensflaska var min räddare i nöden när jag pluggade i York. Älskar dem.