Det går bra nu
Ja men visst!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går bra nu
En grön från Rusta, @FengurLaugar har också den i sitt arbetsrum (det är mitt kontor jag håller på med): https://www.rusta.com/se/sv/tapet-boutique-p204018381001.aspx
Att tvätta bort lukten som han har markerat på tex matta är nästan helt omöjligt. Prova att byta matta.Usch. Jag tvättar och tvättar. Katten har fått för sig att badrummet eller saker på golvet (som mattor...) är utmärkta kiss-ställen. Jag är lite konfunderad för han verkar lyckligare än tidigare. Han spinner frenetiskt stup i ett och han följer med upp till sovrummet om nätterna. Där väcker han mig genom att spinna så att golven vibrerar
Kattlådorna används också. Kissandet på fel ställen verkar vara markeringar för det är små skvättar?
Jag kan inte undersöka honom för han är inte tam. Det får inte att känna igenom en katt som inte går att ta på. Än mindre få in honom i en bur för att åka till veterinär.
Så jag tvättar...
Så den går ton i ton med datorn, eh?
Ja kastrerad men det är länge sedan. vildfångad halvårsgammal. Är tunt 12 nu. Inga ålderstecken i övrigt.Kastrerad? Om ja, sent kastrerad? Tänker att vanan kan sitta kvar inne om han blev sent kastrerad.
UVI? Det klassiska är just det där småskvättande och att de ibland går ibland inte på lådan. Särskilt om det är lite skvätt och inga större mängder.Ja kastrerad men det är länge sedan. vildfångad halvårsgammal. Är tunt 12 nu. Inga ålderstecken i övrigt.
Och nej, han har inte kissat inne förut.
Gjort.Han markera nya mattor på löpande bandAtt tvätta bort lukten som han har markerat på tex matta är nästan helt omöjligt. Prova att byta matta.
Tråkigt i så fall eftersom det inte finns en chans att kunna medicinera.UVI? Det klassiska är just det där småskvättande och att de ibland går ibland inte på lådan. Särskilt om det är lite skvätt och inga större mängder.
Det går visst,man ber om kapsel medicin,skruvar isär o strör på blötfodret o blandarTråkigt i så fall eftersom det inte finns en chans att kunna medicinera.
Det går visst,man ber om kapsel medicin,skruvar isär o strör på blötfodret o blandar
Jodå,förr eller senare blir den tillräckligt hungrig,annars får man väl prova att lägga det i en leverpastejsboll,fiskdito,laxen, vad nu katter äterDet ar en sanning med modification. Jag tror aldrig jag haft en katt som ater maten om man stror medicinen over
En grön från Rusta, @FengurLaugar har också den i sitt arbetsrum (det är mitt kontor jag håller på med): https://www.rusta.com/se/sv/tapet-boutique-p204018381001.aspx
Jag kan prova med hundmaten. Det är favoritenJodå,förr eller senare blir den tillräckligt hungrig,annars får man väl prova att lägga det i en leverpastejsboll,fiskdito,laxen, vad nu katter äter