Sååå skönt att soffhänga efter att ha hållt igång precis hela dagen .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä varför skulle du vara det?Sitter i stor förvåning pga fick precis en trofé för 10,000 gillanden. Fy, jag kanske får för mig att jag inte är helt bombad och okunnig om allt.
Nä varför skulle du vara det?
skit så tråkigt det är att ligga på sjukhus. Saknar vovve. Vill ha nån som bits och skäller ut mig. Det skulle liva upp.
Jag sträckte mig nästan efter julmusten i affären idag, men stod emot. Men nu blev jag sugen igen . Vill inte dricka det före advent/december, av princip .Har precis ätit en ice cream float med julmust och en lussekatt
Jag hoppas verkligen att du snart förstår att det inte är så. Om folk inte gillar din tankar så får du titta på vad du tänker. Har du förstått din synvinkel rätt. Förstår du deras synvinkel. Kommunikation är svårt och alla kommunicerar på sitt sätt. Låt det inte tysta dig. Om du förlorar din röst så förlorar du mycket mer än att du pratar. Vi pratar med varandra och lär av varandra. Visst vissa tycker att du har fel och andra tycker du har rätt. Men sluta inte kommunicera.Jag verkar ha en förmåga att locka fram det värsta ur människor, har alltid haft det problemet oavsett hur jag gör. Då blir det svårt att inte tänka att det är mig det är fel på. Det gör sig tyvärr påmint varje gång jag får för mig att jag ska yttra mina tankar om något...
Är det Sandviken?Jag slog till på konsertbiljetter till juni -22. Yey
Skulle aldrig våga chansa på det, utan köpt ett presentkort i lämplig affärUndrar vad en 15 årig tjej vill ha för kläder i julklapp? är det några märken som gäller? Stilar färgrer?
Berättade för nattsköterskan att jag saknade honom. Hon erbjöd sig att bita mig i tårna. Jag avböjde.Jag kan smuggla in Torsten
Alltså, jag fattar inte varför man ska ha såna principer om goda saker? Ät och drick det du vill när du villJag sträckte mig nästan efter julmusten i affären idag, men stod emot. Men nu blev jag sugen igen . Vill inte dricka det före advent/december, av princip .
Antingen presentkort eller om möjligt en dag på stan och shoppa, fika och umgås tillsammans. Om man vågar sig på den ekonomiska risken…..Skulle aldrig våga chansa på det, utan köpt ett presentkort i lämplig affär