Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag löst ett till gigantiskt problem som varit sedan 2019. Det tog 10 minuter. Jag börjar känna mig som Khaby :banghead:
Hoppet om mänskligheten är nere i botten :cautious: tur buke är här för att väga upp intelligenskvoten lite annars hade jag trott att alla i hela världen fått någon form av dumhetsvirus.
 
Nu har jag löst ett till gigantiskt problem som varit sedan 2019. Det tog 10 minuter. Jag börjar känna mig som Khaby :banghead:
Hoppet om mänskligheten är nere i botten :cautious: tur buke är här för att väga upp intelligenskvoten lite annars hade jag trott att alla i hela världen fått någon form av dumhetsvirus.
247565225_10215132594188777_8419986911211028900_n.jpg
 
Hur går det för dig på sjukhuset?
jodå. Mår bättre. De har lyckats medicinera bort en del av vätskan vid hjärtat och lungorna. Gått ner mer än ett kg sen igår. Hoppas få åka hem imorgon.

Kommer att få en dialyskateter om halvannan vecka. Sen bör jag må bättre. Kroppen är skapligt förgiftad eftersom jag bara har runt 10% av njurarna kvar. Hoppas bli oändligt mycket piggare när jag får dialys.

Baskade kropp som hittar på en massa utan att tillfråga mig :meh:
 
jodå. Mår bättre. De har lyckats medicinera bort en del av vätskan vid hjärtat och lungorna. Gått ner mer än ett kg sen igår. Hoppas få åka hem imorgon.

Kommer att få en dialyskateter om halvannan vecka. Sen bör jag må bättre. Kroppen är skapligt förgiftad eftersom jag bara har runt 10% av njurarna kvar. Hoppas bli oändligt mycket piggare när jag får dialys.

Baskade kropp som hittar på en massa utan att tillfråga mig :meh:

Skönt att du mår bättre ❤️
 
Sitter och väntar på att läkaren ska ringa. Sist jag hade telefonuppföljning var den bokad till en tisdag kl 10; då ringde de måndag kl 10, tisdag kl 8 och tisdag kl 13 - alla gånger utan att jag hade möjlighet att svara.

Nu är den bokad till kl 11 idag. Ska bli spännande att se när de ringer.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp