Haha, om det hade varit så väl. Tycker att man kan bli lite extra benägen att spilla när man dricker vin.... Fast @Lightzone hade kanske inte börjat ännu.....Det är viiiiin. Vin spiller man inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, om det hade varit så väl. Tycker att man kan bli lite extra benägen att spilla när man dricker vin.... Fast @Lightzone hade kanske inte börjat ännu.....Det är viiiiin. Vin spiller man inte
Jag fick först en bild av att du behövde ha två par glasögon på dig samtidigt.....Så nu var jag tvungen att ha två par glasögonen
Hahaha nej de hoppas jag inte Hatar dem nog som de är. Men ser inte när jag läser alltså sämre syn på nära håll en långt men samtidigt fått sämre syn på långt håll med. Har gått här och muttrat över min huvudvärk i flera veckor så var tvungen att kolla om synen hade förändrats och jaJag fick först en bild av att du behövde ha två par glasögon på dig samtidigt.....
Tajmade väl med första glasetHaha, om det hade varit så väl. Tycker att man kan bli lite extra benägen att spilla när man dricker vin.... Fast @Lightzone hade kanske inte börjat ännu.....
De är himla bra. Tyckte de var ännu finare när de hade tunnare... Stems? Svenskt ord pleaseHåller med. Har haft dem länge som husglas för rött, vitt och mousserande.
Skyddsglasögon, synen ska du vara väldigt rädd om!Haha får sämre och sämre syn för varje gång Eller ja lite bättre på höger men vänster sämre. Så nu var jag tvungen att ha två par glasögonen för olika saker som läsning och bilkörning. Men vi prata även om linser för de är svårt att ha glasögon i stallet tycker jag då de skvätter sten och annat när man kör häst Jäkla Pappa och hans dåliga gener
Hur länge kommer du att behöva stanna kvar?skit så tråkigt det är att ligga på sjukhus. Saknar vovve. Vill ha nån som bits och skäller ut mig. Det skulle liva upp.
Ska jag ringa?skit så tråkigt det är att ligga på sjukhus. Saknar vovve. Vill ha nån som bits och skäller ut mig. Det skulle liva upp.
de försöker tömma mig på vätska. lyckas det kommer jag ut härifrån till helgenHur länge kommer du att behöva stanna kvar?
Självfallet. Vi diskuterade linser istället för glasögonen så ska boka tid för de när jag hämtar ut mina nya nästa veckaSkyddsglasögon, synen ska du vara väldigt rädd om!
10,006 nuSitter i stor förvåning pga fick precis en trofé för 10,000 gillanden. Fy, jag kanske får för mig att jag inte är helt bombad och okunnig om allt.