Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
RÀtt har jag vÀl men det Àr mer en frÄga om nÀr sjutton jag ska kunna/hinna detVarför
Har man inte rÀtt att ta ut semester dagar?
Och förresten hur lÀnge ska man behöva vÀnta pÄ att fÄ semesterdagar beviljade?
Nu sist fick jag besked fem dagar innan trots att jag lÀmnade in ansökan över en mÄnad innan
Har du kvar semester detta Är? Ta ut dem!RÀtt har jag vÀl men det Àr mer en frÄga om nÀr sjutton jag ska kunna/hinna det
Det mÄste ju passa med verksamheten. Men gör oftast inte det eftersom utan mig = ingen reception. Receptionen mÄste vara öppen.Har du kvar semester detta Är? Ta ut dem!
DÄ fÄr du ju göra upp det med din chef. Antingen fÄr du vara ledig nu eller sÄ fÄr dom se till att dina semesterdagar inte försvinner vid Ärsskiftet.Det mÄste ju passa med verksamheten. Men gör oftast inte det eftersom utan mig = ingen reception. Receptionen mÄste vara öppen.
Det mÄste ju passa med verksamheten. Men gör oftast inte det eftersom utan mig = ingen reception. Receptionen mÄste vara öppen.
Tar ca 1 Är heltid att lÀra sig receptionen, blir svÄrt.De fÄr hitta en vikarie.
Blir ocksÄ pigg pÄ kortison!En biverkan av allt kortison jag kÀkar verkar vara att jag blivit morgonpigg! Vaknade strax före nio idag! Sjukt
Tar ca 1 Är heltid att lÀra sig receptionen, blir svÄrt.
Men jag fÄr prata med chefen.
Blir ocksÄ pigg pÄ kortison!
Synd att man blir sÄ svullen bara!
AlltsÄ, det Àr inte riktigt ditt ansvar. Du har rÀtt till semester, din chef fÄr ta tag i det Àven om ni sÄklart kan diskutera vilka datum som kan passa. Det Àr hans ansvar.Det mÄste ju passa med verksamheten. Men gör oftast inte det eftersom utan mig = ingen reception. Receptionen mÄste vara öppen.
Well sorry but not sorryTar ca 1 Är heltid att lÀra sig receptionen, blir svÄrt.
Men jag fÄr prata med chefen.
Lyckades slippa den biverkningen faktiskt, jag blev sÄ pigg att jag rasade i vikt istÀllet.