DU ÄR INTE LIVEGEN!Det måste ju passa med verksamheten. Men gör oftast inte det eftersom utan mig = ingen reception. Receptionen måste vara öppen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
DU ÄR INTE LIVEGEN!Det måste ju passa med verksamheten. Men gör oftast inte det eftersom utan mig = ingen reception. Receptionen måste vara öppen.
Nä men de var med på dagen D, vilket var det jag berördeFast de var inte på stränderna
Edit: Särbon har en Willys Overland i original... vi drömmer om att fixa kläder från den tiden och åka till Normandie med den på minnesdagen. Bara de som är tidsenliga får åka ner på stranden den dagen
Själv blir jag galen på kortison, eller iaf väldigt labil och min allmänläkare kallade det "kortisonknäpp"Blir också pigg på kortison!
Burr! Har frusit som bara den hela dagen. Nu sitter jag invirad i 2 filtar med en liten varm hund på foten och häller i mig tekopp efter tekopp.
Kan det inte bli sommar snart?
Ja, jag har också en högt älskad sån. Men jag kan fasen inte minnas var jag packat in den förra året. Jag lade den på "ett bra ställe".Jag plockade fram min elektriska värmefilt idag, och njuter av att vara insvept i den - den är fasen en av världens bättre uppfinningar alla kategorier! Nu blev jag så varm så jag behövde stänga av den en stund. Men den (tillsammans med mysbelysning och god mat och dryck, och den obligatoriska pannlampan) kan utgöra skillnaden mellan att överleva fram till ljusare och varmare tider eller att bara kollapsa av de samlade negativa vintereffekterna.
Whut, kan du förutspå framtiden?
Det är typ vad som händer när jag är borta. En veckas förkylning och jag kommer tillbaka till att allt är uppochnervänt och felbokat och datorn är inställd på fel tidszon etc
Som andra sagt - gor inte mer an ditt jobb, gor det du far betalt for (alltsa gor inte en massa gratis overtid for att fixa saker eller fa det perfekt efter semester osv), och ta ut din semester!
Hästhuvud i sängen nästa!Känns som vi riskerar få en seriemördare eller maffia-hitdog o i familjen. Lille Pebbans senaste dåd; döda storasysters favorit:
Visa bifogad fil 79243
Själv blir jag galen på kortison, eller iaf väldigt labil och min allmänläkare kallade det "kortisonknäpp"
En av mina förra pappisar hade en älskad gosedjurs-pipleksak. En dag kom jag hem till en massa rött över hela golvet. Tydligen var den stoppad med rött fluff av ngt märkligt skäl och pappin hade slitit upp buken på den.Hästhuvud i sängen nästa!
Har kortisonet gett dig vanligt vett nu också? Åh fy vilken hemsk biverkan!Visa bifogad fil 79245Är i chock över mig själv. Rensat bland skor i lägenheten. Har sinnessjuka mängder designerskor. Vilken normal människa lägger dessa cash på skor?! Önskar att jag hade kunnat säga till mig själv: ”ok Törnis borde det inte smartare att investera dessa pengar i tex aktier eller årgångsviner eller sparande till en större lägenhet”?!
Men nej ….
I ett överskåp i köket hittade jag nyss tre par marc Jacobs stövlar med svinhög platå. Har alltså tyckte att det var rimlig att införskaffa tre par av samma modell - lack-ormskinn-sammet för variationens skull?!
En designer med humor var detEn av mina förra pappisar hade en älskad gosedjurs-pipleksak. En dag kom jag hem till en massa rött över hela golvet. Tydligen var den stoppad med rött fluff av ngt märkligt skäl och pappin hade slitit upp buken på den.
Haha, själv fyllde jag i mitt vita arkiv för första gången, var ute och sprang i ösregn (nåvål, gick väl inte särskilt snabbt) trots hostan jag fick kortisonen för och annat smått och gott. Innan förhörde jag mig om det fanns risker att det kände påverka psykiska måendet pga. sådär sedan innan, det var ingen fara sa man då. I efterhand så lät det dock annorlunda, att det inte är helt ovanligt att det blir sådär som jag beskrev och att läkaren till och med kallade det "kortisonknäpp".Märker att jag blir ganska manisk. Har tvingat min kompis och hans kille att städa ateljen i källaren. Skulle bära bort en stor dörr men de hejdade mig Sen började jag rensa lägenheten, när jag skulle börja skrubba kakelfogar med tandborste ryckte min granne in och ba ”lugna dig Törnis”. Nu ligger jag och hostar i schäslongen med vilopuls 140