Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Överlevde (skol-) dagen! :D

Mamma hämtade mig på resecentrum när jag kom med bussen. Så vi gjorde några ärenden och passade även på att hämta hem lite saker från sommarhuset. Nu har jag precis ätit en försenad lunch och funderar på om jag ska plugga eller läsa slutet av en bok 😊📖
 
Senast ändrad:
Känns som vi bara äter take-away numer pga trööötta. Sambo skulle köpa med sig pizza hem.
Känns rätt rimligt att detta snart är jag på hundpromenad:
B9007442-673C-47F7-9D1C-0BDF7307B483.gif
 
@Unafraid @Acto Tack för lugnande ord! Vi pratade med hantverkaren idag och han verkade jättelugn, övertygad om att det var termostaten eller någon koppling eller dylikt. Lät på honom som att säljarna kanske återanvänt den gamla termostaten som satt i det gamla badrummet (som var relativt nytt det också). Hantverkaren kommer och kikar imorgon.

Tack för påminnelse om kvitton och dylikt. Vi har påmint säljarna om att skicka dem, men är nog på plats med en påminnelse igen. Är det arbetet man ska ha kvitto på, de olika delarna etc eller vad ska vi se till finns?
 
Jag befinner mig alltid (nåja) på jakt efter den perfekta vattenfasta mascaran som håller böjen på mina spikraka ögonfransar. Egentligen har jag hittat en riktigt bra, men man vill ju gärna ha mer budgetvänliga alternativ. Detta är min partner nästan smärtsamt medveten om, och trots att han hävdar att ingen annan lägger märke till om böjen är där hela dagen eller inte, så var jag tydligen extra snygg idag, och han undrade nästan anklagande om det berodde på den där nya mascaran jag testar. :rofl: (tror inte riktigt det, den var ok men inte helt 100!!)
 
@Unafraid @Acto Tack för lugnande ord! Vi pratade med hantverkaren idag och han verkade jättelugn, övertygad om att det var termostaten eller någon koppling eller dylikt. Lät på honom som att säljarna kanske återanvänt den gamla termostaten som satt i det gamla badrummet (som var relativt nytt det också). Hantverkaren kommer och kikar imorgon.

Tack för påminnelse om kvitton och dylikt. Vi har påmint säljarna om att skicka dem, men är nog på plats med en påminnelse igen. Är det arbetet man ska ha kvitto på, de olika delarna etc eller vad ska vi se till finns?
Jag håller också på med samma som du, teknikern kommer imorgon. Företaget har inte frågat om kvitto, garanti eller något. De bara kommer. Ruskigt bra kundservice!
 
Skulle gå och posta paket på em men somnade och när jag vaknade var jag alldeles svullen runt ögonen och med märken på kinden efter kudden. Kul att gå ut så.
Nu är jag vaken och slät i ansiktet men nu är det väl rusning så väntar till lite senare.
Kollar Efter fem och läser ikapp i tråden här.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp