Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Visa bifogad fil 79245Är i chock över mig själv. Rensat bland skor i lägenheten. Har sinnessjuka mängder designerskor. Vilken normal människa lägger dessa cash på skor?! Önskar att jag hade kunnat säga till mig själv: ”ok Törnis borde det inte smartare att investera dessa pengar i tex aktier eller årgångsviner eller sparande till en större lägenhet”?!
Men nej ….
I ett överskåp i köket 😄 hittade jag nyss tre par marc Jacobs stövlar med svinhög platå. Har alltså tyckte att det var rimlig att införskaffa tre par av samma modell - lack-ormskinn-sammet för variationens skull?!
Prada-skorna är dock uuunderbara!

Sen tror jag vi som öser pengar på våra hästar kanske inte bör ha åsikter om folks sko-köp. Jag betalar ju mer än ett par Prada-sandaletter varje månad liksom. Där kan man ju också undra hur fasen det är ställt med en.. 😬

Plus att du ju bor galet billigt! Då kan man väl få unna sig liiite mer iaf? :idea:
 
Haha, själv fyllde jag i mitt vita arkiv för första gången, var ute och sprang i ösregn (nåvål, gick väl inte särskilt snabbt) trots hostan jag fick kortisonen för och annat smått och gott. Innan förhörde jag mig om det fanns risker att det kände påverka psykiska måendet pga. sådär sedan innan, det var ingen fara sa man då. I efterhand så lät det dock annorlunda, att det inte är helt ovanligt att det blir sådär som jag beskrev och att läkaren till och med kallade det "kortisonknäpp". :D

Känner dock folk som legat inne och fått infusioner med kortison mot pågående skov, men som typ legat och jobbat på nätterna pga. energin. :D

Cortisonspeedade 😬 Har två nätter framåt
Så ikväll tar jag fram fotoalbum och kort som ska i.
 
Haha, själv fyllde jag i mitt vita arkiv för första gången, var ute och sprang i ösregn (nåvål, gick väl inte särskilt snabbt) trots hostan jag fick kortisonen för och annat smått och gott. Innan förhörde jag mig om det fanns risker att det kände påverka psykiska måendet pga. sådär sedan innan, det var ingen fara sa man då. I efterhand så lät det dock annorlunda, att det inte är helt ovanligt att det blir sådär som jag beskrev och att läkaren till och med kallade det "kortisonknäpp". :D

Känner dock folk som legat inne och fått infusioner med kortison mot pågående skov, men som typ legat och jobbat på nätterna pga. energin. :D

Ja min läkare varnade mig för dessa biverkningarna faktiskt! Tänkte tanken nu att jag skulle gå på en powerwalk. Men det stoppade grannen också. Hostar som gula-blend-tanten så han ba ”lugna dig nu herregud” 😂
Ska träffa läkaren på onsdag, ev kan jag trappa ner lite på kortisonet då.
 
Ja min läkare varnade mig för dessa biverkningarna faktiskt! Tänkte tanken nu att jag skulle gå på en powerwalk. Men det stoppade grannen också. Hostar som gula-blend-tanten så han ba ”lugna sig nu herregud” 😂
Ska träffa läkaren på onsdag, ev kan jag trappa ner lite på kortisonet då.
Jag har lagt sorten på minnet iaf, för jag verkar hantera den jag brukar få som premedicinering innan dropp bättre. Även om det såklart är svårt att jämföra en dag vs. en dos över tid men jag kände banne mig av första dagen på de där vidriga. :cautious:
 
Prada-skorna är dock uuunderbara!

Sen tror jag vi som öser pengar på våra hästar kanske inte bör ha åsikter om folks sko-köp. Jag betalar ju mer än ett par Prada-sandaletter varje månad liksom. Där kan man ju också undra hur fasen det är ställt med en.. 😬

Plus att du ju bor galet billigt! Då kan man väl få unna sig liiite mer iaf? :idea:
Vi som inte har hästar då?
Fritt fram för att döma? :devil:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp