En bara? Jag tänker mig att man får plats med fler såna väskor, fler slices. Alltid redo liksom!Men å en sån där magväska skulle man ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En bara? Jag tänker mig att man får plats med fler såna väskor, fler slices. Alltid redo liksom!Men å en sån där magväska skulle man ha
Alltså jag döööörGud när jag kollar igenom min garderob väcks många minnen.
Minns resor till Paris när jag jobbade i modebranschen. Minns shoppingrundor, inköp, fester med modefolk. Minns särskilt en afton med mode-eliten på ngn jävligt stiff middag där jag tappade det och av ngn anledning bara "ok guys its time for some classic swedish music". Sen körde vi loss totalt till "Säg mig var du står" med Carola på absolut högsta volym. Minns ansiktena på folk från typ Chanel, kändes som en fars från "Djävulen bär prada"
Minns även att aftonen avslutades på en stippklubb för bögar där jag och min chef ba "VARFÖR ÄR DET BARA SNUBBAR HÄR!?"
Alltså jag döööör
”Nej du sonen, nu måste du sova för mamma ska titta på serie… eh, jag menar så du orkar upp till förskolan imorgon!”
Verkligen!Rimligt rimligt. Barn behöver väl asmkt sömn?
Verkligen!
Pnedisolon?
Well, om du upplever det som ett problem? Ökad energi får du nog oavsett... men det är ju en skillnad på det och när det börjar bli något som spårar. Vet åtminstone någon bukefalist som haft liknande erfarenheter som jag och som stödde min tes om att Betapred kan vara enklare.
Den kan jag inte ta. Jag blir mer eller mindre självmordsbenägen av den (och fy innan jag kom på att det var den som ställde till det)
Ja de varnade för att den kan slå lite hursom. Äter även väldigt hög dos.
Ett stall utan varmt vatten? Aldrig mer säger jag Så jäkla glad att vi satte in varmvattenberedare i nya stallet när de byggdesDet är iskallt i ridhuset och jag sitter och är glad för att min häst går på hackamore så jag slipper tvätta bett i iskallt vatten sen
Stallet jag var på i helgen har varmvatten och oj vad praktiskt det var vill ha!
De håller faktiskt på att bygga nytt stall till oss. Äntligen, sisådär 15 år försent.Ett stall utan varmt vatten? Aldrig mer säger jag Så jäkla glad att vi satte in varmvattenberedare i nya stallet när de byggdes
Frågar du en förälder eller barnet??Rimligt rimligt. Barn behöver väl asmkt sömn?