Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gud när jag kollar igenom min garderob väcks många minnen.
Minns resor till Paris när jag jobbade i modebranschen. Minns shoppingrundor, inköp, fester med modefolk. Minns särskilt en afton med mode-eliten på ngn jävligt stiff middag där jag tappade det och av ngn anledning bara "ok guys its time for some classic swedish music". Sen körde jag loss totalt till "Säg mig var du står" med Carola på absolut högsta volym. Bar-personalen jublade men minns ansiktena på folk från typ Chanel, kändes som en fars från "Djävulen bär prada" :rofl:
Minns även att aftonen avslutades på en stippklubb för bögar där jag och min chef ba "VARFÖR ÄR DET BARA SNUBBAR HÄR OCH VARFÖR ÄR ALLA NAKNA?!!"

:rofl:
 
Senast ändrad av en moderator:
Helt slut! Ville började skälla 02 i natt, något han normalt sett aldrig gör på nätterna så vi vaknade och kollade läget som var helt lugnt. Kl 04 kom dottern hem efter att ha sovit hos pojkvännen som hade glömt sina hörselskydd hos oss, så hon var in och hämtade dem och mötte upp pojkvännen påväg på jobb, kom hem 05 igen och då gav jag upp och gick upp.
Sen har dagen gått i ett, så jag kom från jobbet 18 idag, kom dit strax före 8. :cautious:
 
Gud när jag kollar igenom min garderob väcks många minnen.
Minns resor till Paris när jag jobbade i modebranschen. Minns shoppingrundor, inköp, fester med modefolk. Minns särskilt en afton med mode-eliten på ngn jävligt stiff middag där jag tappade det och av ngn anledning bara "ok guys its time for some classic swedish music". Sen körde vi loss totalt till "Säg mig var du står" med Carola på absolut högsta volym. Minns ansiktena på folk från typ Chanel, kändes som en fars från "Djävulen bär prada" :rofl:
Minns även att aftonen avslutades på en stippklubb för bögar där jag och min chef ba "VARFÖR ÄR DET BARA SNUBBAR HÄR!?"

:rofl:
Alltså jag döööör :rofl:
 
Löjligt lycklig över ännu ett VG på skrivuppgift i barnlitteraturkursen..... :D Under nästa block läser vi "Ronja Rövardotter", "Lilla Sparvel" och "Den magiska kappan". Plus facklitteratur då. Ser fram emot detta :) !

Nu väntar jag på risgrynsgröt, som känns som en riktigt god middag en kall kväll i november.... :d
 
Well, om du upplever det som ett problem? Ökad energi får du nog oavsett... men det är ju en skillnad på det och när det börjar bli något som spårar. Vet åtminstone någon bukefalist som haft liknande erfarenheter som jag och som stödde min tes om att Betapred kan vara enklare.

Det var nog jag. Jag får ingen mental påverkan av den, dock kvarstår speedad ekorre-effekten :laugh:
 
Första dagen av 23 avklarade. Kände mig ändå helt okej bekväm i situationen. Inte som på min förra plats där jag mest kände mig iväg en typ. Vi har varit ute stora delar av dagen och de passar mig bra speciellt när solen skiner ☺️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp