Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stålsätter mig inför Allhelgonagudstjänsten i kyrkan ikväll (de läser upp de som gått bort under året, dvs bla mamma...). Det kommer att bli skitjobbigt men eftersom det inte gick att ha begravning vill jag få någon form av officiellt avslut. Sedan ska jag gå till minneslunden och tända ljus för henne och pappa.

Och ja, jag tänker gå trots att jag inte är kristen. Någonstans tror jag ritualer är nyttiga och andlig är jag ju iaf.

Var precis och tände ljus hos min mamma. Var ett år sen förra veckan. Döden är sannerligen ett obegripligt fenomen..
 
Har haft en härlig förmiddag 😍
20211106_085546.jpg
 
SOL idag! :banana: Killen jag träffade ville för ovanlighetens skull med ut på långpromenad, så vi började dagen med att ta bilen till en skog vi sällan är i. Där knatade vi runt i nästan 2 timmar och det var SÅ skönt att börja dagen på det sättet. Nu har jag ätit lunch, kakor (jo, jag tog med från jobbet :rofl: ) och dricker te. Känns som en bra dag det här.
 
Guuud vad jag mycket hellre vill sy eller riva tapet än att rensa den där jäkla klädkammaren. Planen just nu är att göra en jättehög i vardagsrummet och försöka få nån överblick 🙃
Samma här! Jag vill hellre pyssla än rensa garderob.
Fick en stor kasse tyg från min moster, hon vill att jag ska sy grejer till ett lotteri. Nu har jag sammanlagt tre stora kassar med tyg att göra nåt med, det enda som saknas är idéer..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp