Undrade precis vad som häntÄr vaken. Ska gå och vaccinera mig 09.40
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrade precis vad som häntÄr vaken. Ska gå och vaccinera mig 09.40
Undrade precis vad som hänt
Stålsätter mig inför Allhelgonagudstjänsten i kyrkan ikväll (de läser upp de som gått bort under året, dvs bla mamma...). Det kommer att bli skitjobbigt men eftersom det inte gick att ha begravning vill jag få någon form av officiellt avslut. Sedan ska jag gå till minneslunden och tända ljus för henne och pappa.
Och ja, jag tänker gå trots att jag inte är kristen. Någonstans tror jag ritualer är nyttiga och andlig är jag ju iaf.
Samma här! Jag vill hellre pyssla än rensa garderob.Guuud vad jag mycket hellre vill sy eller riva tapet än att rensa den där jäkla klädkammaren. Planen just nu är att göra en jättehög i vardagsrummet och försöka få nån överblick
Jag har fryst till is typ. Måste göra ngt. Antingen gör jag ner och ordnar i ateljen eller så gör jag som @Linta och drar igång en smärre garderobsrensning
Den kan omöjligt vara värre än min iafSmärre?
Den kan omöjligt vara värre än min iaf
Jag har en hög på 150x130x76 som säger att det är mest kaos iafÄr du helt säker på detta?