Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite i taget så tar det sig. Stapeln övar på att vara stapel, i december kommer deras kompis värmepumpen så då måste de vara flyttade till rätt plats. Och förhoppningvis inkopplade.
 

Bifogade filer

  • A7C6D260-2D85-410C-900A-5DF5C578F292.jpeg
    A7C6D260-2D85-410C-900A-5DF5C578F292.jpeg
    323,3 KB · Visningar: 33
Har nått fram till moment "slappa i soffan" och det är precis så skönt som jag hade väntat mig :love: Lite extra mycket så när det är riktigt ruskväder ute och jag har hembakad äppelpaj att njuta av :d Stackars alla 50 000 personer som går med i demonstrationståget för COP26 idag dock, det skotska vädret visar sig verkligen från sin sämsta sida! Det verkar dock inte ha påverkat dem särskilt mycket, de hördes ända in hit när de gick förbi på vägen ett par kvarter bort.

Nu ska jag göra en kopp kaffe och sätta på första avsnittet Scott & Bailey - till 110% inspirerad av @cambodia mfl här i tråden! :)
 
Har nått fram till moment "slappa i soffan" och det är precis så skönt som jag hade väntat mig :love: Lite extra mycket så när det är riktigt ruskväder ute och jag har hembakad äppelpaj att njuta av :d Stackars alla 50 000 personer som går med i demonstrationståget för COP26 idag dock, det skotska vädret visar sig verkligen från sin sämsta sida! Det verkar dock inte ha påverkat dem särskilt mycket, de hördes ända in hit när de gick förbi på vägen ett par kvarter bort.

Nu ska jag göra en kopp kaffe och sätta på första avsnittet Scott & Bailey - till 110% inspirerad av @cambodia mfl här i tråden! :)
Love it ❤️ Lever helt och hållet genom denna serie just nu 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp