Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den har jag med lyckats med...Äter frukost
Mitt rostbröd hade möglat trots att jag frös in det 2 dagar innan utgångsdatum Fick ta ett annat.
Kände mig lite hängig i slutet av veckan så tänkte sova bort det, känner mig kanske lite piggare idag. Måste gå ut lite sen, det är ju sol!! Sen mer serie kanske
När min farmor gick bort så gick jag faktiskt på den gudstjänsten under allahelgona helgen. Ledsamt men samtidigt var de många människor där med oss som också hade förlorat någon under året De var fint och stillsamt.Stålsätter mig inför Allhelgonagudstjänsten i kyrkan ikväll (de läser upp de som gått bort under året, dvs bla mamma...). Det kommer att bli skitjobbigt men eftersom det inte gick att ha begravning vill jag få någon form av officiellt avslut. Sedan ska jag gå till minneslunden och tända ljus för henne och pappa.
Och ja, jag tänker gå trots att jag inte är kristen. Någonstans tror jag ritualer är nyttiga och andlig är jag ju iaf.
Blir irriterad på alla dessa män hon träffarSusanne Jones-beroende. Kunde varit värre.
Jag passade på idag då vi hade strålande sol och det ska regna som fn i morn sägs det.Frågan är om hästen ska motioneras idag eller inte. Eller om soffan är för skön. Har varit i stallet en sväng idag, så allt är fixat.
Här öste regnet ner när jag och hästen var i ridhuset, ibland lät det så mycket att jag knappt kunde tänkaJag passade på idag då vi hade strålande sol och det ska regna som fn i morn sägs det.
Sabbatons rappalbum!
VerkligenLivrustkammaren- genier