Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittade svarta sesamfrön i skåpet och strösslade mina surdegsbröd med det idag. Trots att det bara blev ett lager ovanpå, så blev det SÅ gott och så mycket smak :d !

Lyckades komma i ett "flow" och skriva en skör scen i boken. När man känner tårarna i ögonen så vet man att lever sig in handlingen som man ska :) !
 
Tävlat och haft skitkul :bump:
Kom ändå preciiis över 61%, trots en bockserie som höll på att ta oss utanför banan, plus att jag sedan helt glömde vägen och red fel 😅

Men äsch, hästen gick SÅ fint, bara lite taggad. Jag är himla nöjd :love:

Nu har jag duschat och installerat mig på soffan med massor av tomatsoppa.
Även precis hoppat på Scott & Bailey-tåget :D
 
Tävlat och haft skitkul :bump:
Kom ändå preciiis över 61%, trots en bockserie som höll på att ta oss utanför banan, plus att jag sedan helt glömde vägen och red fel 😅

Men äsch, hästen gick SÅ fint, bara lite taggad. Jag är himla nöjd :love:

Nu har jag duschat och installerat mig på soffan med massor av tomatsoppa.
Även precis hoppat på Scott & Bailey-tåget :D
Börjar se mig själv som en influenser 😅
 
F0E87516-0BB2-4FA7-BBC1-B5BCB93BCE15.gif
 
Njuter av synen av den underbara blombuketten 😍. Efter frukosten var sambon och jag uppe hos morfar en sväng och fixade lite i vedboden och medan jag for till stallet grejade sambon hemma med sitt 😊. Var ju så härligt väder idag så passade på att rida idag för femte dagen i rad och istället låta pållan helvila imorgon oavsett om det regnar klippt hela dagen som det pratats om eller inte. Jag hade lite träningsvärk från barbackaridningen igår och hästen var härligt piggelin och drog på ivrigt i traven och galoppen, bra kombination 😅 men en härlig timme på hästryggen blev det. 😍. Sen hem och tog ett vaarmt bad innan älsklingen och jag lagade tacos tillsammans 🥰.
 
Fastnade framför klipp på folk som reagerar kul på narkos.🤣
När de plockar av elektroder på en kille blir han jätteupprörd för att ”De stjäl hans bröstvårtor!” De får lova att lämna tillbaks dem och han lugnar sig.
En gråter för att han inte får ”Chipotle, because its my life!”
En säger ”Min mun är inte som en vattenrutschbana. Den är knaprigare.”
En annan ska börja koka meth och leva på det.

Gud, måste sova! 😅
Åh herregud, har du sett killen som är övertygad om att läkaren försökte snudda hans penis? Jag DÖR varje gång! :rofl:
 
Jag hoppas den hoppade till rätt tid nu, annars kan det vara värt att spola fram till typ 8.30. Han är så skum! 😅

I LOVE it. Det ar formodligen hans mamma (father's new wife?) or whatever ... som filmat det har. Hon pastar att "nej men det ar bara Scot under anesthesia och han's pappa blir precis lika dan" :rofl:😂 Det ar helt enkelt hillarious! Hoppas han vet om att det numera ar public pa internet. 😳
 
Det var fint i kyrkan (hedningen kan tydligen "Härlig är jorden" utantill fortfarande, lågstadieläraren lyckades! :laugh: ) men jag kan inte rekommendera att sitta längst bak när det är ljuständning... det betyder nämligen att man gör det sist och få gå tillbaka till sin plats förbi en rätt fullsatt kyrka kämpandes med att inte grina :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp