Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom just hem och gav utsvulten katt sin middag. Alltså jösses, jag ställde in allt jag köpt i kylskåpet i ett par minuter och hon har redan tryckt i sig nästan hela portionspåsen :o
Jag lovar att hon inte svälter hur än hon ser ut just nu med mat över hela hakan :angel::rofl:
Jag misstänker att det såg ut såhär innan jag kom hem idag :cautious:
animal-comics-lingvistov-116-5880bfb5e11c0__605.jpg
 
Bakade för första gången en bananoffe pie som jag bjöd stallkompisarna på och jisses vad den gick hem 🤩 kul och det är ju så gott verkligen! 😋😍. Tog med mig lunchlåda för jag beräknade ju att vara länge i stallet idag med skötsel och ridning i godan ro före fikat och så blev det; mellan 13 och 19 😄🥰.
Idag bestämde jag mig för att födelsedagsritten skulle bli dels nyttigt men samtidigt lattja lite; travhoppa barbacka 🤩 men först en kortrunda längs grusvägen, mys 😍. Red I alla gångarter barbacka (älskar främst att mysa i skritt och galoppera 😍). Är ju född kl. 13.40 så firade in mina 34 år exakt på hästryggen, underbart! ❤.
Sen kom mamma med en helt underbar jättebukett med blommor bla lila rosor och mörk hortensia mm, fantastisk bukett, wow! 🤩😍 Så nog har jag blivit bortskämd idag med min härliga guldhäst som inte tappade piloten och dessa blomster av mamma ❤.
Sen sent om sider födelsedagsmiddag med älsklingen med ett par Smirnoff var och plockmat med ost, kex och vitlöksbaguette, salami, räkor och frukt; himla gott och mysigt 🥰.

Fick frågan av en stallkompis hur det känns att bli ett år äldre. Ptja. Ett år närmare graven är ju rent dystert faktum 🙄. Nä men jag är givetvis tacksam som kan fira att jag fått leva ett år till! 💞. Före 30 hade jag rejäl ålderskris- rent av ångest- men så vände jag på det! Jag blev istället glad för att få fylla 30 då det ju trots allt sorgligt nog inte är alla som får göra det! ❤. Nä nu är det dags att krypa ner bredvid min älskade karl ❤.

Har haft en riktigt fin födelsedag 🥰.
 
Fastnade framför klipp på folk som reagerar kul på narkos.🤣
När de plockar av elektroder på en kille blir han jätteupprörd för att ”De stjäl hans bröstvårtor!” De får lova att lämna tillbaks dem och han lugnar sig.
En gråter för att han inte får ”Chipotle, because its my life!”
En säger ”Min mun är inte som en vattenrutschbana. Den är knaprigare.”
En annan ska börja koka meth och leva på det.

Gud, måste sova! 😅
 
Njjjaaa :cautious: kanske inte storstad direkt ... och jag hade mycket svart att hitta "heta judiska man" nagonstans i Israel. :confused: Det fanns en och annan, men jag tror de flesta fans i Eilat nar jag var dar. :angel:

Det kanske ändrats åt det bättre hållet sen du var där? ;)
Jag tycker Tel Aviv ändå är en kosmopolitisk stad, trendkänslig, hub för konst, kultur, media, mode, mat och dryck osv. Inte heller märkligt att den seglat upp som ett populärt hbtq-resmål.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp