Lyssnar på Abbas nya skiva. Har aldrig varit något Abba-fan, men det känns lite som allmänbildning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis så! Du förstår migTror tyvärr ej det! Hade jag vetat detta hade jag ba ”jo det är såhär att jag har en … ehh internetbekant som heter … öhhh Cambodia och ja alltså jag tror att hon hade behövt lite experthjälp med en mycket ovanlig autoimmun sjukdom….
Precis så! Du förstår mig
Litar på dig!Ska träffa henne igen på onsdag. Lägger in ett ”gott ord” om det blir ett naturligt ”tillfälle” haha
Inga problem. Lat mig bara vet vart vi aker ... det har ar en grupp jag definitivt hor hemma i.
Ja tack(o)!
Röstar på La Habana!
I´m in
Mig kvittar det vart vi åker. Bara det är varmt.Nån av de där byarna i Spanien eller Frankrike som visas på Home or away! Bör va hyffsat enkelt lära sig språket också
Mig kvittar det vart vi åker. Bara det är varmt.
Gjorde jag med här om dagen och den var så god Så måste köpa mera imorgon. Kattungen är helt frälst och vaktar kylskåpet när man öppnarJag har köpt julskinka
Så det så.
Fast färdigskivad
Jag tror att vi är många som gärna hade slagits över dina rester.....Jag är så jäkla trött. Och orkar verkligen inte laga mat bara till mig själv. Hade rester kvar av älgfärsbiffar, rotfrukter, svampsås etc. Men jag är SÅ trött på det.
Så middag blev halloumi-sticks, 2 apelsiner och en Pucko.
Har ätit det 4 måltider nu på mkt kort tid. Det ÄR jättegott! Men jag är.. eh.. lite ombytligt lagd. Så nä, det går bara inte.Jag tror att vi är många som gärna hade slagits över dina rester.....
Har ätit det 4 måltider nu på mkt kort tid. Det ÄR jättegott! Men jag är.. eh.. lite ombytligt lagd. Så nä, det går bara inte.
Vi kan byta!Har käkat lammfilé typ 10 dagar i rad nu så att eeeee
Är relationscoach till en vän via mess. Hon tycker jag borde bli psykolog. Någon nytta ska man väl ha av alla terapitimmar som ung.
Alternativt en spark i skrevet, beroende på situation..Jag när folk vill ha råd:
"dEt HaNdLaR oM aCcEpTaNs"