Är det från en svensk tapetfirma så kan dom ha gamla batcher kvar
Engelsk .. med två veckors leverans dessutom. Fast tabbar jag mig inte och tänker strategiskt så kan det nog gå ändå. Vi får se.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det från en svensk tapetfirma så kan dom ha gamla batcher kvar
Nää vad trist! Du kanske hittar ngn som råkar sitta på en rulle?
Min största skräck när det kommer till tapeterEngelsk .. med två veckors leverans dessutom. Fast tabbar jag mig inte och tänker strategiskt så kan det nog gå ändå. Vi får se.
Gud här har jag bestämt att hela den lediga veckan ska ägnas åt att dricka vin och röja förråd, men så sitter jag här inför och själen bara skriker efter att få riva tapet i sovrummet
Min största skräck när det kommer till tapeter
Jag tror vi är en hel charter-resa om @Fruentimber får bestämmaDet är bäst det.
Haha ajemenSka du undvika julruschen?
Eller hur! Jag hade räknat både en och trettio gånger och tagit en rulle extra. Å andra sidan, som en mellanstadielärare uttryckte det en gång: ”Du är inte direkt ett starkt kort i matte”.
Nej, nej, rödvinsmössan måste ju bryta mot nån oskriven lag ang korrekt sätt att dricka vin på i min åsiktJag trodde du menade rödvinsmössan!
Åh, riktigt saftig julskinka med mimosa på Nu är ju jag sugen på julskinka också!Jag har köpt julskinka
Så det så.
Fast färdigskivad
Garanterat, jag lär va med på den också då jag åt nudlarJag tror vi är en hel charter-resa om @Fruentimber får bestämma
Vi drar någonstans där det är varmt och soligt. Om jag får bestämma.Jag tror vi är en hel charter-resa om @Fruentimber får bestämma
Vi drar någonstans där det är varmt och soligt. Om jag får bestämma.
Vi drar någonstans där det är varmt och soligt. Om jag får bestämma.