Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varma tofflor och filt på, och brasan igång i kaminen :up:. Nu känner jag hur dagens klinikbesök börjar komma ifatt mig. Det tar 2,5 timmar att köra dit. Sedan var vi väl där i ca 2 timmar (de var lite försenade). Och så 2,5 timmar hem igen. Så nu känns det lite skönt att bara få sitta här och slappa..... :)
 
En vän till en tidigare "stammiskund" ville ha en skärbräda med en bild på sin hund som de nyligen fått ta bort. Svårt att hitta konturer på en mörk hund med vita spräckliga märken så jag tänkte det var kört men första slipningen visade att det blev helt ok. 🤓

Visa bifogad fil 79086

"Helt ok" var ett gravt understatement - grymt bra skulle jag säga, och vilket fint minne av en kär vän att ha framme och se varje dag. :heart
 
Jobbar en del med bla inköp (edit: av helt andra grejer än växthus dock, men jag gissar att det påverkar alla branscher!) det är mycket prishöjningar nu, materialet börjar bli såpass mycket dyrare att det märks hos tillverkarna. Vårt växthus var det dessutom väldigt lång leveranstid på i år, flera månader, så jag hade lätt beställt nu! :)
Växthuset jag tittat på står fortfarande ”i lager leverans tid 1-2 vecka ”
Så jag får väl klicka hem ett imorgon
 
Alltså de här hundarna.. Lillvalp snor en leksak och springer iväg med den. Sen springer de oavbrutet i 10 minuter samma runda i stort sett med ett varv på matten under vardagsrumsbordet till ett varv runt matbordsmattan. Runt, runt, runt.. Hur kul kan det vara varje dag samma sak? 😅
Iofs.. Jag tycker det är lika kul att titta på varje dag. :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp