Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SparkKurar, det är ruggigt och mörkt ute och jag behöver potatis och hämta ut ett paket. Spark i baken tack!
Alltså jag kan inte sluta tittaEn av de mycket få serier jag faktiskt följt!
Jag trodde att jag hade beställt en tapetrulle för mycket, men jag verkar ha beställt en för lite! Dessutom var det 1,5 år sedan nästan som jag köpte tapeterna så samma batch lär ju inte finnas kvar.
ja det kan manHemma, lite irriterad att det stod extrapris på creme fraiché och sedan när jag kollade på kvittot var det inget extrapris. En bagatell visst, men blev lite sur. Dessutom gick tre av mina flaskor inte igenom eftersom de inte har någon etikett och jag glömde kvittot med panten. Jaja, hemma, behöver inte gå och handla på ett bra tag och creme fraiché håller sig, hmm, undrar om man kan frysa den?
Motstod tappert läsk, fast jag var farligt sugen.
Och stödstrumpor och den där eleganta vita minimalistiska kreationen från igår?Var tog dagen vägen? Hade tänkt måla! Men haft en jobbig hosta idag så kanske lika bra. Ska dock gå på en mini-promenad nu och hämta mina fårskinnstofflor
Den ungdomliga grannen ska ha fest ikväll, kanske ska glida in i dessa?!
Och stödstrumpor och den där eleganta vita minimalistiska kreationen från igår?
Vem skulle inte känna sig gröna avund på Onkel Festers uppenbarelse då liksom?
Gäller att tänka praktiskt!
Vad gott det ser utBlev sugen på en räkmacka förut idag = gjorde mig en nu
Visa bifogad fil 79078
Alltså... hur häller han upp egentligen?? Jag tror inte för ett ögonblick att @tornblomma är för sådant slöseri av vinGäller att tänka praktiskt!
Visa bifogad fil 79079