Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit på återbesök med ponnyn, som nu var OHALT :banana:!! Dock återstår det ju fortfarande ett par månader av rehab, och hon behandlades och ska fortsätta promenera och gå i sjukhage. Nästa återbesök om en månad. Ja, man hade ju hoppats slippa ut och traska varje morgon kl 5:30, men vad gör man inte för de lurviga små liven..... :D Jag brukar trösta mig med att jag - för bara lite drygt en månad sedan - trodde att hon inte skulle finnas kvar hos oss så himla mycket längre till, men att vi nu har fått en helt ny liten pigg häst.... :) Tack vare duktig veterinär!
 
Hemma, lite irriterad att det stod extrapris på creme fraiché och sedan när jag kollade på kvittot var det inget extrapris. En bagatell visst, men blev lite sur. Dessutom gick tre av mina flaskor inte igenom eftersom de inte har någon etikett och jag glömde kvittot med panten. Jaja, hemma, behöver inte gå och handla på ett bra tag och creme fraiché håller sig, hmm, undrar om man kan frysa den? :idea:

Motstod tappert läsk, fast jag var farligt sugen.
 
Var tog dagen vägen? Hade tänkt måla! Men haft en jobbig hosta idag så kanske lika bra. Ska dock gå på en mini-promenad nu och hämta mina fårskinnstofflor 😆 👵🏼
Den ungdomliga grannen ska ha fest ikväll, kanske ska glida in i dessa?! 😆
 
Hemma, lite irriterad att det stod extrapris på creme fraiché och sedan när jag kollade på kvittot var det inget extrapris. En bagatell visst, men blev lite sur. Dessutom gick tre av mina flaskor inte igenom eftersom de inte har någon etikett och jag glömde kvittot med panten. Jaja, hemma, behöver inte gå och handla på ett bra tag och creme fraiché håller sig, hmm, undrar om man kan frysa den? :idea:

Motstod tappert läsk, fast jag var farligt sugen.
ja det kan man
 
Var tog dagen vägen? Hade tänkt måla! Men haft en jobbig hosta idag så kanske lika bra. Ska dock gå på en mini-promenad nu och hämta mina fårskinnstofflor 😆 👵🏼
Den ungdomliga grannen ska ha fest ikväll, kanske ska glida in i dessa?! 😆
Och stödstrumpor och den där eleganta vita minimalistiska kreationen från igår?
Vem skulle inte känna sig gröna avund på Onkel Festers uppenbarelse då liksom?🤷‍♀️
 
Och stödstrumpor och den där eleganta vita minimalistiska kreationen från igår?
Vem skulle inte känna sig gröna avund på Onkel Festers uppenbarelse då liksom?🤷‍♀️

Haha alltså kanske med en kul huvudbonad? 😆

10567BFB-BBF2-4137-BD47-54DF3BCFEE18.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp